Uzupełnienie nawierzchni dróg gminnych | Powrót |
Wójt Gminy Ochotnica Dolna ogłasza Przetarg nieograniczony Na wykonanie uzupełnienia nawierzchni (grysami i mieszanką mineralno asfaltową) na drogach gminnych na terenie gminy Ochotnica Dolna
Miejsce składania ofert - sekretariat Urzędu Gminy pok. nr 17 Termin składania ofert upływa z dniem 3 czerwiec 2003 r. o godzinie 850 Otwarcie ofert nastąpi na sali obrad Urzędu Gminy Ochotnica Dolna pok. nr 19 dnia 3 czerwiec 2003 r. o godzinie 900
Pożądany termin wykonania robót: do 30 czerwiec 2003 r. W ofercie należy podać cenę netto + należny podatek VAT = cena brutto za 1 tonę mieszanki (asfaltowej oraz grysów), Szacunkowa ilość mieszanki do uzupełnienia – około 20 ton.
Oferty należy złożyć w zalakowanych kopertach z napisem "Przetarg nieograniczony –uzupełnienie nawierzchni na drogach gminnych”
Ze względu na wartość zamówienia poniżej 30 tys. EURO wadium nie będzie wymagane oraz nie będą uwzględniane protesty i odwołania. Postępowanie prowadzone będzie z udziałem preferencji krajowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Kryteria wyboru oferenta: 60%-cena, 40%- ocena techniczna (doświadczenie, wykaz kadry i sprzętu, gwarancja)
Do oferty cenowej należy dołączyć 1) Doświadczenie w zakresie wykonawstwa robót. 2) Wykaz kadry i sprzętu 3) Oświadczenie w myśl art. 19 oraz art. 22, ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych 4) Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Oferenci spełniający wymogi określone w art. 19 oraz art. 22, ust. 2 ustawy o zamówieniach publicznych oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna - pokój nr 10 codziennie w godzinach od 8.00 do 16.00 lub pod numerem telefonu 26-24-616 w. 32.
Data publikacji: 2003-05-26 |
|