Przebudowa budynku remizy OSP w Łosiu - roboty zewnętrzne | Powrót |
Ropa: Przebudowa budynku remizy OSP w Łosiu - roboty zewnętrzne Numer ogłoszenia: 79912 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropa , Ropa 733, 38-312 Ropa, woj. małopolskie, tel. 018 3534014, 3534017, faks 018 3534017. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropa.iap.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku remizy OSP w Łosiu - roboty zewnętrzne. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: drogi dojazdowej z placem manewrowym, parkingu, chodnika, pochylni, schodów terenowych, barierki, ogrodzenia od strony drogi i remontu pozostałego ogrodzenia, wykonanie zbiornika na ścieki: Zakres robót obejmuje: 1) Droga dojazdowa z placem manewrowym, parkingi, chodnik, pochylnia, schody terenowe: - korytowanie, profilowanie, zagęszczanie podłoża - 638,79 m2 - ławy pod krawężniki - 10,69 m3 - krawężniki betonowe - 177,46 m - obrzeża betonowe na podsypce piaskowej - 56,30 m - podbudowa - 638,79 m2 - nawierzchnie z kostki brukowej - 638,79 m2 2) Barierka pochwyt: - stopy fundamentowe - 0,58 m3 - barierki z pochwytem stalowym - 7,60 m 3) Zieleń: - plantowanie terenu - 221,44 m2 - wykonanie trawników dywanowych - 45,00 m2 4) Ogrodzenie panelowe - od drogi: - cokoły z fundamentami betonowe - 39,50 m - ogrodzenie z paneli systemowych - 39,50 m - brama przesuwna i furtka - 1 kpl. 5) Remont ogrodzenia: - rozbiórka starej siatki - 225,0 m - remont słupków - 20,00 m - wykonanie segmentów cokołowych (słupki) - 0,74 m3 - wykonanie cokołów żelbetowych - 1,88 m3 - wymiana siatki stalowej - 75,0 m 6) Zbiornik na ścieki prefabrykowany o poj. 12,0 m3 - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A - przedmiar robót.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.24.20.00-6, 45.24.72.70-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1 Pzp na zasadzie spełnia/nie spełnia • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1 Pzp na zasadzie spełnia/nie spełnia • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1 Pzp na zasadzie spełnia/nie spełnia • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1 Pzp na zasadzie spełnia/nie spełnia • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22, ust.1 Pzp na zasadzie spełnia/nie spełnia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika Nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (wg załącznika Nr 2 do SIWZ) oraz w wersji szczegółowej. 3. Zaakceptowany wzór umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ, III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a.1. klęski żywiołowe; a.2. warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00 C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi a.3. niewypały i niewybuchy a.4. wykopaliska archeologiczne a.5. odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, itp.) a.6. odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub niezidentyfikowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.). b. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: b.1. przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień. b.2. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń. c. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności: c.1. brak możliwości dojazdu oraz transportu materiału na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku urządzeń wskazanych w specyfikacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; b) pojawienie się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub niezidentyfikowanych obiektów budowlanych (fundamenty , ściany szczelne) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 2.3. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca wykonuje przedmiot umowy; c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez wykonawcę osobiście. d) Zmiany osób do nadzorowania robót. 2.4. Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę. c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia; d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. e) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych. b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami; d) udzielenie zamówień dodatkowych/uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropa.iap.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ropa, 38-312 Ropa 733, pok. nr 14. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Ropa, Ropa 733, 38 - 312 Ropa, w pok. Nr 1 - Sekretariat (II piętro). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data publikacji: 2011-04-17
Wyniki przetargu:
Zgloszono ofert: 8
Odrzucono ofert: 2
Cena najtanszej: 139.141,20 zł
Cena najdrozszej: 158.359,67 zł
ZPD 271.6.2011 Ropa 16.05.2011 r.
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY ORAZ ODRZUCENIU OFERT Dotyczy przetargu nieograniczonego na: „Przebudowę remizy OSP w Łosiu – roboty zewnętrzne”.
Wójt Gminy Ropa, działając zgodnie z art. 92, ust. 1, pkt 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) informuje, że w dniu 8 marca 2011 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. W wyniku przeprowadzonego postępowania, jako najkorzystniejszą uznano ofertę firmy: „PYZIK” Usługi, Budownictwo, Handel - Zygmunt Pyzik, z siedzibą: Moszczenica 486, 38- 321 Moszczenica – która spełnia warunki określone w SIWZ i otrzymała najwyższą ilość punktów tj. 100 za jedyne kryterium „cena”. Umowa w sprawie zamówienia publicznego, będącego przedmiotem niniejszego postępowania, może być zawarta nie wcześniej niż w dniu 27 maja 2011 r. W prowadzonym postępowaniu oferty złożyli również:
1. Zakład Usługowo – Produkcyjno – Handlowy „HAŻBUD” Sp. z o.o. ul. Dukielska 83a 38-300 Gorlice, oferta otrzymała 93,40 punktów za jedyne kryterium „cena” 2. P.U.H. „BET – STAL”- Zenon Strugała, ul. Sosnowa 37, 38-300 Gorlice, oferta otrzymała 96,69 punktów za jedyne kryterium „cena”; 3. Firma Produkcyjno – Usługowo – Handlowa „BUDGLIM” Stanisław Przybyło S.J. ul. Ściegiennego 13, 38 - 300 Gorlice, oferta otrzymała 99,50 punktów za jedyne kryterium „cena 4. Spółdzielnia Rzemieślnicza „SĄDECZANKA”, ul. Rynek 11, 33 – 300 Nowy Sącz oferta otrzymała 97,89 punkty za jedyne kryterium „cena”; 5. Firma Handlowo – Usługowo – Wytwórcza „ELBUD – 2”, ul. 11 – Listopada 39, 38-300 Gorlice, oferta otrzymała 99,43 punkty za jedyne kryterium „cena”;
Jednocześnie informuję, że w wyniku postępowania odrzucono ofertę:
Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Grybowie Sp. z o.o. ul. Ogrodowa 4, 33-330 Grybów Uzasadnienie: Zamawiający zgodnie z art. 90, ust.1 PZP zwrócił się do Wykonawcy udzielenie wyjaśnień odnośnie przyjętych w kosztorysie ofertowym cen niektórych materiałów. Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień w określonym terminie zatem, zgodnie z art. 90, ust.3 PZP oferta została odrzucona.
Ponadto informuję, że z postępowania wykluczono ofertę: AL-BUD S.C. Piotr Augustyn, Grzegorz Legutko, ul. Chopina b/n, 38-300 Gorlice. Uzasadnienie: oferta nie spełnia warunków udziału w postępowaniu ze względu na brak: wykazu robót budowlanych oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie spełniających wymagania rozdz.IV, pkt .2.1 SIWZ, który pomimo wezwania nie został uzupełniony. W ofercie stwierdzono również brak: - podpisanego kosztorysu ofertowego, o którym mowa w rozdz.V, ust.II, pkt.2 SIWZ; - zaakceptowanego projektu umowy.
Wójt Jan Morańda
Otrzymują: - wszyscy uczestnicy postępowania - aa
Plik do pobrania: SIWZ.doc Plik do pobrania: ogrodzenie Losie remiza.pdf Plik do pobrania: Opis techn..pdf Plik do pobrania: Przedmiar remiza Łosie-roboty zewnętrzne.pdf Plik do pobrania: REMIZA-Losie-zagospodarowanie.pdf Plik do pobrania: SST Remiza Łosie roboty zewn..pdf |
|