WYTWARZANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH NA TERENIE GMINY GRÓDEK N/DUNAJCEM W II PÓŁROCZU 2009 ROKU | Powrót |
Gródek nad Dunajcem 2009-08-21 RRL-3400-13/2009
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: RRL-3400-13/2009.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu pn WYTWARZANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH NA TERENIE GMINY GRÓDEK N/DUNAJCEM W II PÓŁROCZU 2009 ROKU, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez :
Cz. I) nazwa (firma) Firma OLIMP, Marek Wojtowicz, adres; al. Partyzantów 22c/9; 47-224 Kędzierzyn Koźle Uzasadnienie wyboru: Oferta nr 2 z uwagi na fakt, że zgodnie z art. 40 i art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz.U. Nr 19 poz. 177 z p. zm./, zawiera najniższą cenę i spełnia wszystkie wymagania określone w S.I.W.Z. przez Zamawiającego, oraz mieści się w granicach środków finansowych, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia. Ilość uzyskanych punktów 100 na 100 możliwych do uzyskania.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty: Oferta nr: 1 Firma lub nazwisko oraz adres oferenta : OHP Gospodarstwo Pomocnicze przy CKiW Tarnów; 33-100 Tarnów; Streszczenie oceny i punktacja zbiorcza (kryterium – cena:100 %): 96,21
Oferta nr 2 Firma lub nazwisko oraz adres oferenta : Firma OLIMP Marek Wojtowicz, al. Partyzantów 22c/9 47-224 Kędzierzyn Koźle; (OW „Gródek” w Gródku nad Dunajcem) Tarnów; Streszczenie oceny i punktacja zbiorcza (kryterium – cena:100 %): 100,00
Cz. II) nazwa (firma) Firma Usługowo-Gastronomiczna Maria Sekuła, adres Rożnów 80; 33-316 Rożnów Uzasadnienie wyboru: Oferta nr 3 z uwagi na fakt, że zgodnie z art. 40 i art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz.U. Nr 19 poz. 177 z p. zm./, zawiera najniższą cenę i spełnia wszystkie wymagania określone w S.I.W.Z. przez Zamawiającego, oraz mieści się w granicach środków finansowych, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia. Ilość uzyskanych punktów 100 na 100 możliwych do uzyskania.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty: Oferta nr 2 Firma lub nazwisko oraz adres oferenta : Firma OLIMP Marek Wojtowicz, al. Partyzantów 22c/9 47-224 Kędzierzyn Koźle; (OW „Gródek” w Gródku nad Dunajcem) Tarnów; Streszczenie oceny i punktacja zbiorcza (kryterium – cena:100 %): 88,97
Oferta nr 3 Firma lub nazwisko oraz adres oferenta : Firma Usługowo-Gastronomiczna Maria Sekuła, Rożnów 80; 33-316 Rożnów Streszczenie oceny i punktacja zbiorcza (kryterium – cena:100 %): 100,00
Cz. III) nazwa (firma) Firma Usługowo-Gastronomiczna Maria Sekuła, adres Rożnów 80; 33-316 Rożnów Uzasadnienie wyboru: Oferta nr 3 z uwagi na fakt, że zgodnie z art. 40 i art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / Dz.U. Nr 19 poz. 177 z p. zm./, zawiera najniższą cenę i spełnia wszystkie wymagania określone w S.I.W.Z. przez Zamawiającego, oraz mieści się w granicach środków finansowych, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia. Ilość uzyskanych punktów 100 na 100 możliwych do uzyskania.
W prowadzonym postępowaniu złożono następującą ofertę: Oferta nr 3 Firma lub nazwisko oraz adres oferenta : Firma Usługowo-Gastronomiczna Maria Sekuła, adres Rożnów 80; 33-316 Rożnów Streszczenie oceny i punktacja zbiorcza (kryterium – cena:100 %): 100,00
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta. 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy. 4. Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia.
Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej". Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
Wójt Gminy
/-/ mgr inż. Stefan Wolak . Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
Numer ogłoszenia: 280334 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 271662 - 2009 data 07.08.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, fax. 018 4401035 w. 20.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4). W ogłoszeniu jest: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem pok nr 3 - dziennik podawczy.. W ogłoszeniu powinno być: IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem pok nr 3 - dziennik podawczy.
Gródek nad Dunajcem: WYTWARZANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH NA TERENIE GMINY GRÓDEK N/DUNAJCEM W II PÓŁROCZU 2009 ROKU. Numer ogłoszenia: 271662 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem , Gródek nad Dunajcem 54, 33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 4401035, faks 018 4401035 w. 20.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.sacz.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYTWARZANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW DLA DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJACH NA TERENIE GMINY GRÓDEK N/DUNAJCEM W II PÓŁROCZU 2009 ROKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczanie, wydanie gorących jednodaniowych posiłków oraz zmywanie po posiłkach dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów dla następujących szkół prowadzonych przez Gminę Gródek nad Dunajcem: Zespół Szkół w Podolu -Górowej, Zespół Szkół w Rożnowie. 2. Oferent przygotowywać będzie ciepłe jednodaniowe posiłki w postaci zup lub innych dań o kaloryczności każdego z nich nie mniejszej niż 550 kcal i gramaturze: - zupy ( 3 razy w tygodniu) - nie mniej niż 450ml, - drugie danie ( 2 razy w tygodniu) - nie mniej niż 250gramów. 3. Posiłki inne niż zupa dostarczane będą nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Do zup dodatkowo dostarczane będzie pieczywo, wkładka w postaci wędliny lub mięsa. Zupa z wkładką mięsną lub wędliną dostarczana będzie nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia ( 5 dni ) - nie dotyczy dodatków do dania głównego. Oferent zobowiązany jest do oferty opracować jadłospis 10-dniowy, który obowiązywać będzie w trakcie realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów niniejszej specyfikacji dot. przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający zakłada, że żywienie zbiorowe będzie obejmowało 78 dni nauki szkolnej w 2009 roku 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości posiłków w zależności od bieżących potrzeb, przy czym ogólna ilość posiłków dostarczonych w trakcie zamówienia nie może przekroczyć ilości wskazanej w zamówieniu jako maksymalna 6. Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa , w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia /Dz.U.Nr.171,poz.1225/z póź. zm. oraz w przepisach wykonawczych 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zamówień uzupełniających nie przekraczających swą wielkością 50 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności jeśli zajdzie potrzeba zwiększenia liczby wydawanych posiłków w szkołach podstawowych i gimnazjach ze względu na większą liczbę dzieci objętych dożywianiem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły na podstawie dostarczonych dokumentów.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Dostawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Dokumenty i oświadczenia wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr.1 - formularz cenowy - załącznik nr.2 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr.3 - wypełniony i zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr.4 z akceptacją jadłospisu - zał. Nr.1 do umowy lub opracowany przez wykonawcę jadłospis - ciepłe posiłki -zał. Nr.2 do umowy . - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub postępowaniu i zawarciu umowy - oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna , pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty -poz.2 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę(y) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Na żądanie zamawiającego w przypadku wyboru oferty wspólnej na wykonawcę , zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał podpisania umowy regulującej współpracę podmiotów składającego wspólną ofertę w zakresie objętym przedmiotem zamówienie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodek.sacz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek nad Dunajcem 33-318 Gródek nad Dunajcem pok nr 3 - dziennik podawczy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I : Przygotowanie i dostarczenie do szkół 18096 kanapek dla dzieci sporządzonych na podstawie jadłospisu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostarczenie do szkół 18096 kanapek dla dzieci sporządzonych na podstawie jadłospisu - załącznik nr.1 do projektu umowy ,w następujących szkołach i średnich ilościach: 1. Szkoła Podstawowa Roztoka-Brzeziny - 28 kanapek wydawanych dziennie; 2. Filia Szkoły w Roztoce Brzezinach - 3 kanapek wydawanych dziennie; 3. Szkoła Podstawowa w Lipiu - 25 kanapek wydawanych dziennie; 4. Szkoła Podstawowa w Siennej - 44 kanapek wydawanych dziennie; 5. Zespól Szkół w Jelnej - 62 kanapek wydawanych dziennie; 6. Zespół szkół w Gródku nad Dunajcem - 70 kanapek dziennie.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie, dostarczanie, wydawanie i zmywanie po posiłkach - 7644 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, dostarczanie, wydawanie i zmywanie po posiłkach - 7644 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Podolu - Górowej tj. 98 posiłków dziennie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie dostarczanie, wydawanie i zmywanie po posiłkach - 5772 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Rożnowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie dostarczanie, wydawanie i zmywanie po posiłkach - 5772 ciepłych posiłków w Zespole Szkół w Rożnowie tj. 74 posiłków dziennie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2009. 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Data publikacji: 2009-08-07
Plik do pobrania: SIWZ RRL-3400-13.2009 Dożywianie ii poł 2009.pdf |
|