Przetarg na budowę chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 04-108 w Grojcu - etap III - PONOWIENIE | Powrót |
UG 3411/PN/14/08 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM, Zamkowa 12 , 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033)844-95-23, fax (033)844-95-10,
niniejszym informuje o wyniku postępowania na Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 04-108 w Grojcu - etap III.
Wybrano ofertę: MOWINPOL Sp. z o.o. 32-590 Libiąż ul. Oświęcimska 59 Cena oferty - 70 800.60 zł (brutto)
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert I oferta: Nr tematu: 1
Nazwa i adres wykonawcy/(Nr oferty): MOWINPOL Sp. z o.o. ul. Oświęcimska 59 32-590 Libiąż/(2)
Cena (koszt): 100,00
Razem: 100,00
II oferta: Nr tematu: 1
Nazwa i adres wykonawcy/(Nr oferty): Zakład Remontowo-Budowlany "COL-MIR" os. Niepodległości 7 /40 31-861 Kraków/(1)
Cena (koszt): 58,32
Razem: 58,32
W toku postępowania nie zostały odrzucone żadne oferty oraz nie wykluczono z postępowania żadnych wykonawców.
Oświęcim dnia: 2008-08-26 Wójt Gminy Oświęcim /-/ Andrzej Bibrzycki
Oświęcim: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 04-108 w Grojcu - etap III. Numer ogłoszenia: 171275 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 844-95-00, fax 033 844-95-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 04-108 w Grojcu - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa chodnika na odcinku od ul. Kasztanowej do Al. Sportowej wzdłuż drogi powiatowej nr 04-108 (nowy nr 1864 K) w Grojcu z przebudową odcinka rowu otwartego na rów zakryty - etap III Zakres rzeczowy robót: - ułożenie krawężnika - ok. 95 mb - ułożenie obrzeża betonowego - ok. 115 mb - wykonanie ścieku przykrawężnikowego - ok. 61 mb - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej szarej gr. 6 cm - ok. 202 m2 - wykonanie nawierzchni na wjazdach z kostki brukowej (kostka kolorowa) gr. 8 cm - ok. 75 m2 - wykonanie zarurowania rurami typu WIPRO fi 40 cm - 28 mb - zabudowa studzienki ściekowej fi 50 cm - 1 szt - zabudowa studni rewizyjnej fi 100 cm - 2 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.10.2008r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz zapewnia okres gwarancji na wykonanie robót minimum 36 miesięcy 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na pierwszym miejscu należy wpisać kierownika budowy 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i aktualne na dzień składania ofert zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa- dot. kierownika budowy . 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych, stanowiący załącznik Nr 3 do formularza oferty, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 5. Wykonawca (y) składa(ją) oświadczenie stanowiące załącznik Nr 1 do formularza oferty 6. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 5% ceny ofertowej brutto - załącznik nr 2 do formularza oferty 7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy przedmiotu zamówienia opracowany metodą kalkulacji uproszczonej z podaniem cen jednostkowych z narzutami. Ponadto w kosztorysie ofertowym Wykonawca winien podać ceny składników kalkulacyjnych: robocizny, stopy zysku, wskaźnik kosztów zakupów i kosztów pośrednich. Kosztorysy mają uwzględniać przedmiar robót, opis przedmiotu zamówienia (pkt 3) i opis sposobu obliczenia ceny (pkt 12 SIWZ), dokumentacje projektową, plac budowy, warunki zawarte we wzorze umowy, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim.
lub klikając na pliki zamieszczone na końcu ogłoszenia IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32-600 Oświęcim pok. 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
Pliki do pobrania:
Data publikacji: 2008-07-28
Plik do pobrania: SIWZ.pdf Plik do pobrania: Wzor formularza oferty.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 1 - Oswiadczenie.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 2 - Zobowiazanie.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 3 - Wykaz robot.pdf Plik do pobrania: Wzor projektu umowy.pdf Plik do pobrania: Przedmiar robot.pdf Plik do pobrania: Specyfikacje techniczne.pdf Plik do pobrania: Projekt budowlany.zip Plik do pobrania: Sytuacja.pdf |
|