Przetarg na opracowanie dokumentacji dla zadaniap przebudowa ul. Sportowej w Brzezince wraz z odwaodnieniem placu przy stadionie | Powrót |
UG 3411/PN/13/08 OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM, Zamkowa 12 , 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033)844-95-21, fax (033)844-95-10,
niniejszym informuje o wyniku postępowania na Opracowanie dokumentacji dla zadania Przebudowa ul. Sportowej w Brzezince wraz z odnowieniem placu przy stadionie.
Wybrano ofertę: Biuro Projektowe KONSTRUKTOR dr inż. Krzysztof Michalik 32-500 Chrzanów ul. Kolonia Stella 26 Cena oferty - 42 700.00 zł (brutto)
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr tematu: 1
Nazwa i adres wykonawcy (Nr oferty): Biuro Projektowe KONSTRUKTOR ul. Kolonia Stella 26 32-500 Chrzanów (1)
Cena (koszt): 100,00
Razem: 100,00
W toku postępowania nie zostały odrzucone żadne oferty oraz nie wykluczono z postępowania żadnych wykonawców:
Oświęcim dnia: 2008-08-19 Wójt Gminy Oświęcm /-/ Andrzej Bibrzycki
-----------------------------------------------------------------
Oświęcim: Opracowanie dokumentacji dla zadania Przebudowa ul. Sportowej w Brzezince wraz z odnowieniem placu przy stadionie.
Numer ogłoszenia: 167792 - 2008; data zamieszczenia: 22.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, fax 033 8449510. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji dla zadania Przebudowa ul. Sportowej w Brzezince wraz z odnowieniem placu przy stadionie.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dokumentacja dla zadania Przebudowa ul. Sportowej w Brzezince. 2. Odnowienie (remont) placu przed stadionem LKS ISKRA w Brzezince. Teren objęty projektem, znajduje się w obowiązującym planie zagospodarowania przestrzennego. Zakres wykonania dokumentacji: 1/ Przebudowa odcinka od ul. Zapłocie do skrzyżowania z ul. Niwa ( zakończenie zakresu - nawiązać do projektowanej geometrii skrzyżowania ul. Niwa z ul. Sportową - projekt do wglądu w Wydz. Inwestycji Powiatu Oświęcimskiego) 2/ Budowa chodnika prawostronnego na odcinku od ul. Zapłocie do zatoki autobusowej 3/ Budowa chodnika lewostronnego na odcinku od ul. Skotnica do końca opracowania 4/ Wymiana nawierzchni asfaltowej na całej długości projektowanego odcinka 5/ Poszerzenie jezdni na odcinkach: a) od skrzyżowania z ul. Zapłocie do ul. Skotnica w nawiązaniu do szerokości jezdni na odcinku od skrzyżowania ul. Brzozowej do skrzyżowania z ul. Zapłocie b) do szer. 5,5 mb na odcinku od skrzyżowania z ul. Skotnica do końca zakresu robót 6/ Odnowienie (remont) placu przed stadionem przy ul. Sportowej - wymiana nawierzchni asfaltowej 7/ Odwodnienie drogi z uwzględnieniem odwodnienia terenów sąsiednich.
Zakres rzeczowy: 1/ Dokumentacja projektowa( projekt budowlany + projekt wykonawczy) - 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie PDF 2/ Kosztorys inwestorski i przedmiar robót po 2egz. + wersja elektroniczna w formacie PDF wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Kosztorys inwestorski i przedmiar robót należy wykonać następująco: część I - przebudowa ul. Sportowej, część II - odnowienie (remont) placu przy stadionie 3/ Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, zgód prywatnych właścicieli gruntów(w razie wystąpienia takiej konieczności) niezbędnych do dokonania zgłoszenia robót w zakresie objętym projektem 4/ Projekt usunięcia kolizji z innymi mediami (w razie wystąpienia takiej konieczności) - 5 egz. + wersja elektroniczna w formacie PDF 5/ Projekt docelowej organizacji ruchu w zakresie oznakowania pionowego i poziomego- 3 egz. + wersja elektroniczna w formacie PDF 6/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz.+ wersja elektroniczna w formacie PDF 7/ Zgłoszenie w Wydziale Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu Dokumentacja winna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego(DZ.U. z 2003r. Nr 120 poz.1133). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym ( Dz.U. z 2004r. nr 130, poz. 1389)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00-1. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.1.7) Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. II.1.8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. II.1.9) Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2.Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i aktualne na dzień składania ofert zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo w Izbie Architektów Budownictwa. 3. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 4. Wykaz wykonanych usług (co najmniej jednej), stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te prace zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie z art. 22 i 24-Wykonawca (y) składa(ją) oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Oświęcim 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12 pok. nr 23 lub klikając na pliki zamieszczone na końcu ogłoszenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oświęcim 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12 pok. nr 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pliki do pobrania:
Plik do pobrania: SIWZ.pdf Plik do pobrania: Wzor formularza oferty.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 1 - Oswiadczenie.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 2 - Wykaz robot.pdf Plik do pobrania: Wzor projektu umowy.pdf |
|