Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych | Powrót |
Nawojowa: Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych.
Numer ogłoszenia: 64959 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 47000 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa, 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych, tj. 1. Koparki o pojemności łyżki min. 0,6 m3 - ilość godzin pracy sprzętu 400; 2. Koparko - spycharki typu lekkiego - ilość godzin pracy sprzętu 10 ; 3. Walca drogowego - ilość godzin pracy sprzętu 10; 4. Ładowarki o pojemności łyżki min. 1m3 - ilość godzin pracy sprzętu 50; 5. Spycharki gąsienicowej o mocy powyżej 100 KM - ilość godzin pracy sprzętu 80; 6. Samochodu samowyładowczego o ładowności powyżej 10 ton - ilość godzin pracy sprzętu180; 7. Samochodu samowyładowczego o ładowności do 10 ton - ilość godzin pracy sprzętu 60 ;
B. Wynajem w/w sprzętu następować będzie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, o którym wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie bądź pisemnie przynajmniej na dwa dni przed planowanym wynajęciem. C. Od czasu pracy sprzętu odliczany będzie: - czas dojazdu do miejsca pracy i czas powrotu z pracy, - okres niesprawności sprzętu. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00-9, 45.50.00.00-2, 45.52.00.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51570 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
F.H.U. JANEKS Janusz Kucharski, Nawojowa 496, 33-335 Nawojowa, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT) Cena wybranej oferty: 51570
Oferta z najniższą ceną: 51570 / oferta z najwyższą ceną: 51570
Waluta: PLN. |
|