Przetarg na remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim | Powrót |
Wyniki przetargu:
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM, Zamkowa 12 , 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033)844-95-21, fax (033)844-95-10,
niniejszym informuje o wyniku postępowania na Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim.
Wybrano ofertę: dla zadania: Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim Przedsiębiorstwo-Budowlano-Drogowo-Mostowe „DROG-BUD” 34-116 Spytkowice Ul. Zamkowa 3 Cena oferty – 204,96 zł suma cen jednostkowych poz. 1,3 i 4 formularza oferty.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert : Nr tematu Nazwa i Adres wykonawcy (numer oferty) Cena(koszt) Razem
1. Przedsiębiorstwo-Budowlano-Drogowo-Mostowe DROG-BUD” Ul. Zamkowa 3 34-116 Spytkowice (3) 100,00 100,00
1. EUROVIA POLSKA SA 53-Wrocław, ul. Favryczna 20B Oddział Bielsko-Biała 43-392Miedzyrzecze Górne 83 (2) 68,54 68,54
1. Zakład Projektowania i Wykonawstwa Robót Drogowych ul. Legionów Polskich 36 /82 32-300 Olkusz (1) 44,44 44,44
W toku postępowania nie zostały odrzucone żadne oferty oraz Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
Wójt Gminy /-/ Andrzej Bibrzycki
_____________________________________________
UG 3411/PN/3/08
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony ( zamieszczone w BZP w dniu 06.02.2008r, nr ogłoszenia: 24652)
Wójt Gminy Oświęcim Zamkowa 12 32-600 Oświęcim ogłasza przetarg nieograniczony na:
Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim
Wspólny Słownik Zamówień 45233142-6
Termin wykonania zamówienia : ok. wiosenny do 30.05.2008r , ok. jesienny od 15.09.2008r do 31.10.2008r (w razie potrzeby)
Termin związania ofertą: 30 dni W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym: 1 Agata Grzebinoga - Inspektor tel. (033) 844-95-23.
• w zakresie merytorycznym: 1 Piotr Kraj - inspektor tel. (033) 844 95 51
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23 do dnia 2008-02-27 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2008-02-27 o godz. 10:15.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
1. Cena (koszt) 100%
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 23 lub klikając na poniższe linki:
Plik do pobrania: SIWZ.pdf Plik do pobrania: Wzor formularza ofertowego.pdf Plik do pobrania: Zalacznik Nr 1.pdf Plik do pobrania: Zalacznik Nr 2.pdf Plik do pobrania: Zalacznik Nr 3.pdf Plik do pobrania: Wzor umowy.pdf Plik do pobrania: Specyfikacja techniczna.pdf Plik do pobrania: Specyfikacja techniczna2.pdf Plik do pobrania: Specyfikacja techniczna1.pdf |
|