Przetarg na udzielenie kredytu | Powrót |
Wyniki przetargu:
UG 3411/PN/20/07
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM, Zamkowa 12 , 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033)844-95-21, fax (033)844-95-10,
niniejszym informuje o wyniku postępowania na Udzielenie kredytu.
Wybrano ofertę: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim ul. Kościelna 1 Cena oferty - 165 356.08 zł
W toku postępowania nie zostały odrzucone żadne oferty oraz nie wykluczono z postępowania żadnych wykonawców:
Wójt Gminy /-/ Andrzej Bibrzycki _____________________________________________
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM Zamkowa 12 32-600 Oświęcim
Pismo: UG 3411/PN/20/07
Oświęcim dnia: 2007-12-11
P O W I A D O M I E N I E o zmianach SIWZ
Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na Udzielenie kredytu (przetarg nieograniczony).
Szanowni Państwo,
Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony, na Udzielenie kredytu, dokonuje następujących zmian zapisów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: W punkcie 3.1.2 SIWZ dodaje się ppkt.9) o następującej treści : 9) Do celów obliczenia ceny oferty, za dzień uruchomienia kredytu należy przyjąć dzień 28.12.2007r.
Zamawiający Wójt Gminy Oświęcim /-/ Andrzej Bibrzycki
_____________________________________________
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM Zamkowa 12 32-600 Oświęcim
Pismo:UG 3411/PN/20/07
Oświęcim dnia: 2007-12-07
P O W I A D O M I E N I E o zmianach SIWZ
Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na Udzielenie kredytu (przetarg nieograniczony).
Szanowni Państwo,
W związku z pomyłką w posumowaniu pozycji w tabeli, Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) w postępowaniu prowadzonym w trybie rzetarg nieograniczony, na Udzielenie kredytu, dokonuje następujących zmian zapisów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: W załączniku Nr 5 do SIWZ „Prognoza kwoty długu Gminy Oświęcim na dzień 15 listopada 2007r.”, Dział III Wydatki budżetu, lit. b) wydatki majątkowe wpisana jest prawidłowa kwota tj. 7.094.492zł, jednakże w rozpisce na poszczególne wydatki w podsumowaniu jest błąd tj. kwota 5.850.757zł, winno być 7.094.492zł W załączeniu przedstawiamy jeszcze rozpisane wydatki w tabeli z prawidłowym podsumowaniem.
Wójt Gminy /-/ Andrzej Bibrzycki
Załącznik: Wydatki majątkowe. _____________________________________________
Pytanie Nr 1 z dnia 6 grudnia 2007 roku.
Odpowiedź: Pismo: UG 3411/PN/20/07
Oświęcim dnia: 2007-12-07
O D P O W I E D Ź na zapytania w sprawie SIWZ
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2007-12-06 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na: Udzielenie kredytu, Treść wspomnianej prośby stanowi Załącznik Nr 1do nin. pisma. Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące: W nawiązaniu do pisma z dnia 6 grudnia 2007 r. dotyczącego podania informacji umożliwiających przygotowanie oferty do przetargu na udzielenie kredytu w wysokości 1.448.588 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim w 2007 r., uprzejmie wyjaśniam: 1) w sytuacji kiedy termin spłaty raty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający dokona uregulowania wymaganej raty najpóźniej w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, jednocześnie pragnę poinformować, że Zamawiający zawsze terminowo realizuje swe zobowiązania a w przypadkach opisanych jak wyżej praktykuje spłacanie zobowiązań przed terminem; 2) Zamawiający nie będzie dokonywał korekty zapisów zawartych w punkcie 3.1 SIWZ dotyczących wyznaczonych terminów spłaty rat kapitałowych, pomimo, że ich termin zapadalności przypada na dni wolne od pracy, ponieważ regulowanie wymaganych rat kapitałowych odbywać się będzie jak podano w pkt.1; 3) w zakresie przedstawienia dokumentów umożliwiających dokonanie prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego informuję, że: - Zamawiający wystąpił do ZUS i US o wydanie stosownych zaświadczeń o nie zaleganiu ze składkami i przedstawi je niezwłocznie po ich otrzymaniu w terminie toczącego się postępowania przetargowego lub przed podpisaniem umowy na udzielenie kredytu; - uchwała w sprawie zaciągnięcia kredytu podjęta zostanie przez Radę Gminy Oświęcim na sesji w dniu 19 grudnia 2007 r. i zostanie przedstawiona podmiotowi Udzielającemu kredyt w terminie przed podpisaniem umowy na udzielenie kredytu; - Zamawiający wystąpił do Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie o wydanie opinii o możliwości spłaty kredytu i przedstawi ją niezwłocznie po jej otrzymaniu w terminie toczącego się postępowania przetargowego lub przed podpisaniem umowy na udzielenie kredytu. Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostanie umieszczone na stronie internetowej, a także zostanie rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.
Wójt Gminy
/-/ Andrzej Bibrzycki _____________________________________________
UG 3411/PN/20/07 Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony (zamieszczone w BZP w dniu 04-12-2007, nr ogłoszenia: 240744)
Wójt Gminy Oświęcim Zamkowa 12 32-600 Oświęcim ogłasza przetarg nieograniczony na:
Udzielenie kredytu
Wspólny Słownik Zamówień: 66130000-0
Termin wykonania zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31.12.2007r
Termin związania ofertą: 30 dni
W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym: 1 Agata Grzebinoga - Inspektor tel. (033) 844-95-23.
• w zakresie merytorycznym: 1 Jacek Soboń - Skarbnik Gminy tel. (033) 844-95-24
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23 do dnia 2007-12-13 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastapi w dniu 2007-12-13 o godz. 10:15.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
1 Cena (koszt) 100%
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 23 lub klikając na poniższe linki: Plik do pobrania: Formularz ofertowy Plik do pobrania: Załącznik Nr 1 do formularza ofertowego Plik do pobrania: Wzór umowy Plik do pobrania: SIWZ Plik do pobrania: Załącznik Nr 1 do SIWZ Plik do pobrania: Załącznik Nr 2,3 do SIWZ Plik do pobrania: Załącznik Nr 4 do SIWZ
Plik do pobrania: Zalacznik nr 5 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 6 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 7 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 8 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 9 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 10 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 11 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 12 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 13 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 14 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 15 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 16 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 17 do SIWZ.pdf Plik do pobrania: Zalacznik nr 18 do SIWZ.pdf |
|