Przetarg na odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów | Powrót |
Wyniki przetargu:
UG 3411/PN/19/07
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
WÓJT GMINY OŚWIĘCIM, Zamkowa 12 , 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033)844-95-21, fax (033)844-95-10,
niniejszym informuje o wyniku postępowania na Odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów.
adanie nr: 1 Wybrano ofertę: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. 32-600 Oświęcim ul. Bema 12 A Cena oferty - 7.38 zł (brutto) cena za obsługę jednego podmiotu/posesji
Zadanie nr: 2 Wybrano ofertę: 32-642 Włosienica ul. Zieleni 4 Cena oferty - 7.44 zł (brutto) cena za obsługę jednego podmiotu/posesji
Uzasadnienie wyboru: najkorzystniejsze oferty w poszczególnych częściach (zadaniach) zamówienia Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert 1 Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul.Bema 12 A 32-600 Oświęcim (1) 100,00 100,00
1 EKO-KOMBID ul. Zieleni 4 32-642 Włosienica (2) 99,19 99,19
2 EKO-KOMBID ul. Zieleni 4 32-642 Włosienica (2) 100,00 100,00
2 Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul.Bema 12 A 32-600 Oświęcim (1) 99,33 99,33
W toku postępowania nie zostały odrzucone żadne oferty oraz Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnych Wykonawców.
Wójt Gminy /-/ Andrzej Bibrzycki
_____________________________________________
UG 3411/PN/19/07 Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony ( zamieszczone w BZP w dniu 27.11.2007r, nr ogłoszenia: 234138)
Wójt Gminy Oświęcim Zamkowa 12 32-600 Oświęcim ogłasza przetarg nieograniczony na:
Odbiór i transport do miejsc odzysku lub unieszkodliwiania wyselekcjonowanych odpadów
Wspólny Słownik Zamówień: 90315300-1
Termin wykonania zamówienia: od: 2008-01-01, do: 2008-12-31
Termin związania ofertą: 30 dni
W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym: 1 Agata Grzebinoga - Inspektor tel. (033) 844-95-23.
• w zakresie merytorycznym: 1 Zdzisława Ciapuła - Inspektor tel. (033) 844-95-54
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23 do dnia 2007-12-07 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007-12-07 o godz. 10:15.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
1 Cena (koszt) 100%
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 23 lub klikając na poniższe linki:
Plik do pobrania: SIWZ.pdf Plik do pobrania: Wzor formularza oferty.pdf Plik do pobrania: Zalacznik Nr 1 - Oswiadczenie.pdf Plik do pobrania: Wzor umowy.pdf |
|