Przetarg na zakup i dostawę pięciu zestawów komputerowych dla Urzędu Gminy Oświęcim | Powrót |
Wyniki przetargu:
WÓJT GMINY W OŚWIĘCIM
Pismo: UG 3411/PN/18/07
Oświęcim dnia: 2007-11-26
Z A W I A D O M I E N I E o unieważnieniu postępowania
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczony na: Zakup i dostawa pięciu zestawów komputerowych dla Urzędu Gminy Oświęcim, z powodu: brak ważnej oferty.
UZASADNIENIE Zamawiający na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 był zmuszony odrzucić ofertę złożoną w postępowaniu przetargowym na: Zakup i dostawę pięciu zestawów komputerowych dla Urzędu Gminy Oświęcim. Z uwagi na brak w niniejszym postępowaniu ważnej oferty, Zamawiający był zobowiązany unieważnić nin. postępowanie.
Zamawiający Wójt Gminy Oświęcim /-/ Andrzej Bibrzycki
_____________________________________________
UG 3411/PN/18/07
Ogłoszenie o zamówieniu w trybie: przetarg nieograniczony ( zamieszczone w BZP w dniu 14.11.2007r, nr ogłoszenia: 221556)
Wójt Gminy Oświęcim Zamkowa 12 32-600 Oświęcim ogłasza przetarg nieograniczony na:
Zakup i dostawa pięciu zestawów komputerowych dla Urzędu Gminy Oświęcim
Wspólny Słownik Zamówień: 30231000-7
Termin wykonania zamówienia: 14 dni od podpisania umowy
Termin związania ofertą: 30 dni
W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium
Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
• w zakresie proceduralnym: 1 Agata Grzebinoga - Inspektor tel. (033) 844-95-23.
• w zakresie merytorycznym: 1 Danuta Grela - Inspektor tel. (033) 844-95-11
Oferty należy składać siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23 do dnia 2007-11-23 do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2007-11-23 o godz. 10:15.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu i sposób oceny ich spełnienia: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
1 Cena (koszt) 100%
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 23 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia lub klikając na poniższe linki:
Plik do pobrania: SIWZ.pdf Plik do pobrania: Formularz ofertowy.pdf Plik do pobrania: Zalacznik Nr 1 - oswiadczenie.pdf Plik do pobrania: Zalacznik Nr 2 - zestawienie.doc Plik do pobrania: Wzor umowy.pdf |
|