Przebudowa kuchni i jadalni szkolnej w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta 9 | Powrót |
Czernica, dnia 27.06.2007r.
L.dz. 341/P- 30/2007
WÓJT GMINY CZERNICA ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej progów unijnych na Przebudowa kuchni i jadalni szkolnej w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta 9
1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa kuchni i jadalni szkolnej w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta 9 Kod wg CPV – 45.20.00.00-0, 45.30.00.00-0, 454000.00-1, 45.23.11.10-9, 45.23.11.10-9 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3.Informacja o warunkach wymaganych od wykonawcy zamówienia: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy: a)spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp b)prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia c)dysponują kierownikiem robót posiadającym wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu umowy i wpisanej na listę właściwej izby samorządu zawodowego d)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia( nie mniej niż 300 000 zł netto każda z robót ) e)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia i posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN f)spełniają wymagania określone w SIWZ 4.Dokumenty lub oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty ( załącznik nr 2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp ( załącznik nr 3) 4)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ( załącznik nr 4) 5)umowa spółki - w przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna oraz wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika 6)pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej 7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu w opłatach 8)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu ze składkami 9)aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 10)aktualną informację z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy 11)uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z podaniem nr uprawnień oraz dołączeniem zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 12)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , należycie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( nie mniej niż 300 000 zł netto każda z robót ), z podaniem odbiorcy zadania , wartości netto robót, zakresu wykonanych robót, daty i miejsca ich wykonania ( załącznik nr 5) 13) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane , o których mowa w punkcie 12 zostały wykonane należycie 14) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 PLN 15) opis zakresu robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców ( załącznik nr 6) 16) parafowany podpisem wykonawcy projekt umowy ( załącznik nr 7 ) Ponadto do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ przez wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia 5.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej 6.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej 7.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej 8.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 9.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej 10.Zamawiający przewiduje składanie ofert wspólnych. 11.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia ( koszt - 150,00 PLN ) można nabyć w Urzędzie Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 ( pokój nr 28 ) w godzinach 9,00-14,00, lub złożyć wniosek o jej przesłanie albo pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Czernica www. czernica.iap.pl. 12.Wymagany termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy 13.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wadium w formie określonej przez ustawę. a) w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem w wysokości 13 000 zł ( słownie: trzynaście tysięcy złotych ) na konto Urzędu Gminy w Czernicy – Bank Spółdzielczy Oława Oddział Jelcz-Laskowice 31 9585 0007 0020 0200 2088 0001 w terminie do dnia 20.07.2007r. do godziny 9:00 ( kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium powinna być dołączona do oferty) 14. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3, pokój nr 28 w terminie do dnia 20.07.2007r. do godz. 9:00 15.Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, sala sesyjna – pokój nr 19,dnia 20.07.2007r. o godz. 9:15 16.Kryteria oceny ofert – cena brutto 100 % 17.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty 18.Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Pani Jadwiga Michalak i Pan Aleksander Ziobro – tel. 071-318-01-77 w Urzędzie Gminy Czernica przy ulicy Kolejowej 3 ( w godzinach 9,00 – 14,00) 19. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania znajduje się na PORTALU UZP z numerem 107377 - 2007
Ogłoszono: 1. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3 2.Strona internetowa Urzędu Gminy Czernica www.czernica.iap.pl 3.Portal UZP z numerem 107377 - 2007
Data publikacji: 2007-06-27
Wyniki przetargu:
Zgloszono ofert: 2
Odrzucono ofert: 1
Cena najtanszej: 608 585,51zł
Cena najdrozszej: 608 585,51zł
Wygrywajacy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "JUANJA" sp. z o.o. Regon: 930923259 Trzebnicka 31 50-231 Wrocław Powiat Wrocław Wojewodztwo Dolnośląskie Telefon: 713291849 Fax: 713290510 Adres www: www,juanja.pl Adres e-mail: Cena oferty: 608 585,51zł w tym VAT 109 744,93zł Zadania:
Plik do pobrania: SIWZ- przebudowa kuchni- Czernica.doc Plik do pobrania: przedmiar.rar Plik do pobrania: czernicaKONSTpw Model (1).pdf Plik do pobrania: czernicaPWplt Model (1).pdf Plik do pobrania: czernisa schody1 Model (1).pdf Plik do pobrania: F_kuchnia_technologia Model (1).pdf Plik do pobrania: F_kuchnia_technologia Model (2).pdf Plik do pobrania: opis IS.pdf Plik do pobrania: Opis techniczny do projektu kuchni PW.pdf Plik do pobrania: rysunki.rar Plik do pobrania: STWiOR.pdf Plik do pobrania: STWiOR instalacje elektryczne.pdf Plik do pobrania: STWiOR roboty sanitarne.pdf Plik do pobrania: projekt wykonawczy branza elektryczna.rar |
|