Remont sali gimnastycznej w budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Kamieńcu Wrocławskim przy ulicy Kolejowej 4 | Powrót |
Czernica, dnia 22.06.2007r.
L.dz. 341/P- 29/2007
WÓJT GMINY CZERNICA ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej progów unijnych na Remont Sali gimnastycznej w budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Kamieńcu Wrocławskim przy ulicy Kolejowej 4
1. Przedmiot zamówienia: Remont Sali gimnastycznej w budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Kamieńcu Wrocławskim przy ulicy Kolejowej 4 Kod wg CPV – 45.21.22.22-8 – sale gimnastyczne 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3.Informacja o warunkach wymaganych od wykonawcy zamówienia: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy: a)spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp b)prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia c)dysponują kierownikiem robót posiadającym wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia i wpisanej na listę właściwej izby samorządu zawodowego d)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( każda) e)wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia i posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN f)spełniają wymagania określone w SIWZ 4.Dokumenty lub oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) odpowiednio wypełniony i podpisany formularz oferty ( załącznik nr 2) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp ( załącznik nr 3) 4)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ( załącznik nr 4) 5)umowa spółki - w przypadku gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna oraz wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika 6)pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej 7) uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót z podaniem nr uprawnień oraz dołączeniem zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , należycie co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( każda ), z podaniem odbiorcy zadania , wartości netto robót, zakresu wykonanych robót , daty i miejsca wykonania zadania ( załącznik nr 5) 9) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane , o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane należycie 10) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN 11)opis zakresu robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców ( załącznik nr 6) 12) parafowany podpisem wykonawcy projekt umowy ( załącznik nr 7 ) Ponadto do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy . Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ przez wykonawcę metodą spełnia / nie spełnia 5.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej 6.Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej 7.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej 8.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 9.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej 10.Zamawiający przewiduje składanie ofert wspólnych. 11.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia ( koszt - 20,00 PLN ) można nabyć w Urzędzie Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 ( pokój nr 28 ) w godzinach 9,00-14,00, lub złożyć wniosek o jej przesłanie albo pobrać ze strony internetowej Urzędu Gminy Czernica www. czernica.iap.pl. 12.Wymagany termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od daty podpisania umowy 13.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 14. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3, pokój nr 28 w terminie do dnia 16.07.2007r. do godz. 9:00 15.Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3, sala sesyjna – pokój nr 19,dnia 16.07.2007r. o godz. 9:15 16. Kryteria oceny ofert – cena brutto 100 % 17.Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty złożenia oferty 18.Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest : Pani Jadwiga Michalak – tel. 071-318-01-77 w Urzędzie Gminy Czernica przy ulicy Kolejowej 3 ( w godzinach 9,00 – 14,00) 19. Ogłoszenie o wszczęciu postępowania znajduje się na PORTALU UZP poz. nr 104976-2007
Ogłoszono: 1. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Czernica, ul. Kolejowa 3 2.Strona internetowa Urzędu Gminy Czernica www.czernica.iap.pl 3.Portal UZP poz. nr 104976 - 2007
Data publikacji: 2007-06-22
Wyniki przetargu:
Zgloszono ofert: 1 Odrzucono ofert: 0 Cena najtanszej: 271.814,22 zł Cena najdrozszej: 271.814,22 zł
Przetarg zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych został unieważniony: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Plik do pobrania: SIWZ- sala gimnastyczna Kamieniec.doc Plik do pobrania: opis arPWkamieniec.pdf Plik do pobrania: kamienPWpl1.pdf Plik do pobrania: kamienPWpl2.pdf Plik do pobrania: Przedmiar robt.pdf Plik do pobrania: STWWiOR.pdf Plik do pobrania: wyjaśnienie do SIWZ.pdf Plik do pobrania: unieważnienie.pdf |
|