Portal Poniedziałek - 20 marca 2023 Joachima, Kiry, Maurycego     "Co skraca mi czas - Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie ? - Bezczynność!" - Johann Wolfgang Goethe
Szukaj     Szukaj wg branż Dodaj wpis
Powiększ +

Pokolenie JP II
   PRZETARGI
Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.”Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi krajowej nr 75 Nowy Sącz – Krynica na odcinku od potoku Bukowiec do wjazdu do Szkoły Podstawowej we FrycowejPowrót

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wójt Gminy Nawojowa na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamowień publicznych /t.j.Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm./ unieważ-nia postępowanie o udzielenie zamówienia pn. "Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.”Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi krajowej nr 75 Nowy Sącz – Kryni-ca na odcinku od potoku Bukowiec do wjazdu do Szkoły Podstawowej we Frycowej” bowiem nie złożono żadnej oferty.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa
nazwa zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.”Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi krajowej nr 75 Nowy Sącz – Krynica na odcinku od potoku Bukowiec do wjazdu do Szkoły Podstawowej we Frycowej”.

Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163ze zm.) Gmina Nawojowa-Wójt Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Nawojowa - Wójt Gminy
Nawojowa 313
33-335 Nawojowa
Strona WWW: www.nawojowa.sacz.pl
E-mail:wojt@nawojowa.sacz.pl

Godziny urzędowania: w poniedziałek od godz. 08:00 do 16:00
od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można:
- pobrać ze strony internetowej: www.nawojowa.sacz.pl
- odebrać osobiście – w siedzibie Zamawiającego pokój nr 48
- na wniosek wysyłana za zaliczeniem pocztowym.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.”Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi krajowej nr 75 Nowy Sącz – Krynica na odcinku od potoku Bukowiec do wjazdu do Szkoły Podstawowej we Frycowej”. Winny być zaprojektowane lampy na słupach żelbetowych z zasilaniem kablowym.
Zakres rzeczowy zadania obejmuje:
1) Wykonanie projektu budowlanego (w 5 egzemplarzach) oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień włącznie z warunkami przyłączenia wydanymi przez zarządcę publicznej sieci elektro –energetycznej;
2) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (w 2 egzemplarzach.);
3) Opracowanie przedmiaru robót (w 2 egzemplarzach.);
4) Uzyskanie, w imieniu Gminy Nawojowa, prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę;
5) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.


Przy projektowaniu uzbrojenia energetycznego należy uwzględnić zaprojektowane i zatwierdzone uzbrojenie sieci wodno – kanalizacyjnej.
Projekt budowlany, kosztorys, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót należy przedłożyć zamawiającemu również w wersji elektronicznej na płycie CD.
Zamawiający dysponuje mapami sytuacyjno – wysokościowymi do celów projektowych w skali 1:500.
W przypadku konieczności ewentualnego rozszerzenia zakresu podkładów syt.- wys. spoczywać to będzie na Wykonawcy projektu.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 74 23 20 00-4
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
do 15.07.2007 r. –

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym
b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do projektowania w pełnym zakresie odpowiadające charakterowi zamówienia oraz są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia".

8) Informacja na temat wadium:
wadium nie wymagane

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert:najniższa cena 100 pkt
Za kryterium cena punkty zostaną przyznane wg zasady:
oferta najtańsza (ważna) otrzyma maksymalną ilość punktów, dla pozostałych ważnych ofert otrzymane punkty będą ilorazem ceny najtańszej oferty do ceny oferty ocenianej, pomnożonym przez wagę kryterium cena.
Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Nawojowa
Nawojowa 313
33-335 Nawojowa
Pokój nr 53- sekretariat

do dnia 2007-04-18 do godz. 09:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Nawojowa
Nawojowa 313
33-335 Nawojowa
Pokój nr 56

dnia 2007-04-18 o godz. 09:10




12) termin związania ofertą

30 dni – bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej


14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.






Data publikacji: 2007-04-10
 © Wszelkie prawa zastrzeżone - Interaktywna Polska Sp. z o.o. (18) 4490077; 509 740 777 ; e-mail: biuro@iap.pl