Usługa wyboru Banku na udzielenie kredytu w kwocie 1.555.910 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów | Powrót |
IOGK.341-4/2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1.Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Niedźwiedź, 34-735 Niedźwiedź 233, woj. małopolskie, tel.(018) 3317 002, fax (018) 3317057. e-mail gmina@niedzwiedz.iap.pl -osoba do kontaktu Elżbieta Kmietowicz.
2.Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.).
3.Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: www.niedzwiedz.iap.pl Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można również otrzymać na wniosek Wykonawcy, przekazany pisemnie lub faxem, zawierający: nazwę Wykonawcy, adres, nr tel, nr fax, NIP, osobę do kontaktu.
4. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: CPV 66.13.00.00-0. Przedmiotem zamówienia jest usługa wyboru Banku na udzielenie kredytu w kwocie 1.555.910 złotych na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów na następujacych zasadach: 1) Kwota kredytu 1.555.910 złotych. 2) uruchomienie kredytu w II transzach: - I transza w dniu 25.06.2007 roku w kwocie 777.955 złotych, - II transza w dniu 21.09.2007 roku w kwocie 777.955 złotych. 3) okres kredytowania 10 lat, 4) karencja w spłacie 7 miesięcy, 5) spłata kapitału co kwartał : 31 marca, 30 kwietnia, 31 lipca, 31 października, 6) spłata pierwszej raty kapitałowej 31 stycznia 2008 roku, 7) spłata ostatniej raty kapitałowej 31 października 2017 roku, 8) spłata odsetek co miesiąc – dniem spłaty odsetek jest 30 dzień miesiaca, 9) zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco, 10) żródło spłaty kredytu – dochody budżetu gminy. 11) sposób realizacji zamówienia - przelew na konto bieżące Urzędu Gminy Nr 91 88080006 0020 0200 1153 0002, 12) do ustalenia ceny należy przyjąć WIBOR 1 M średnia z 2006 roku.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Termin wykonania zamówienia: 25.06.2007 roku do 31.10.2017 roku.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte złożonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczy Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych – zgodnie z wzorem załącznik Nr 2 do SIWZ,
b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, c. zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez bank działalności wynikajacej z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe tj. z 2002 rokuDz.U. Nr 72, poz.665 z późn. zm.) dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 roku. d. oświadczenie wykonawcy (zamieszczone w treści oferty) że usługa spełnia wymagania zamawiającego.
8.Wadium - nie wymagane w tym postępowaniu.
9.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: - najniższa cena, cena - 100 %.
10.1. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Niedźwiedź, 34-735 Niedźwiedź 233, pokój nr 9, w terminie: do 29.03.2007 , godz.9,00. 2. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 29.03.2007 roku o godz. 915. w Domu Kultury, Niedźwiedź 130 - Rynek - parter - sala narad Urzędu Gminy.
11.Termin związania ofertą: 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
12.Umowa ramowa – nie dotyczy.
13.Dynamiczny system zakupów - nie dotyczy
14.Aukcja elektroniczna- nie dotyczy
Niedźwiedź , dnia 13.03.2007 r. Wójt Gminy – Janusz Potaczek
Przekazano Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych do publikacji, zamieszczono na stronie internetowej gminy i wywieszono na tablicy ogłoszeń w dniu 13.03.2007.r. Zdjęto z tablicy ogłoszeń w dniu........................
Data publikacji: 2007-03-13
Wyniki przetargu:
Zgloszono ofert: 1 Odrzucono ofert: 0 Cena najtanszej: 431.065,14 złotych Cena najdrozszej: 431.065,14 złotych
INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY Umowa na warunkach przetargu została zawarta w dniu 11.04.2007 r. z Wykonawcą wyłonionym w tym postępowaniu: Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej, 34-730 Mszana Dolna, ul. Rynek 1 – Lider Konsorcjum.
Plik do pobrania: SIWZ.doc Plik do pobrania: UCHWALA BUD_ NA 2007.doc Plik do pobrania: uchwala o kredycie.doc Plik do pobrania: Modyfikacja1.doc Plik do pobrania: wyjasnienia1.doc Plik do pobrania: Uchwały i informacje.zip Plik do pobrania: wyjasnienia2.doc Plik do pobrania: Zawiadomienie o wyborze oferty.doc |
|