Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych | Powrót |
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY Na podstawie art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) /t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm./ Wójt Gminy Nawojowa informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych” w dniu 23 marca 2007 r. udzielił zamówienia F.H.U. JANEKS Janusz Kucharski z siedzibą w Nawojowej 496.
Uzasadnienie: Wykonawca złożył ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która otrzymała maksymalna liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY Dotyczy: Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: „Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych”. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) /t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami/ Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu przetargowym wybrał do realizacji zamówienia ofertę nr 1 złożoną przez F.H.U. JANEKS Janusz Kucharski z siedzibą w Nawojowej 496.
Uzasadnienie: Oferta złożona przez w/w Oferenta otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (800 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa nazwa zamówienia: „Wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych”.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) Gmina Nawojowa-Wójt Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Nawojowa - Wójt Gminy Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Strona WWW: www.nawojowa.sacz.pl E-mail:wojt@nawojowa.sacz.pl Godziny urzędowania: w poniedziałek od godz. 08:00 do 16:00 od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można: - pobrać ze strony internetowej: www.nawojowa.sacz.pl - odebrać osobiście – w siedzibie Zamawiającego pokój nr 48 - na wniosek wysyłana za zaliczeniem pocztowym.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: A. Przedmiotem zamówienia jest wynajem środków transportowych oraz sprzętu do wykonywania robót ziemnych, drogowych, niwelacyjnych i załadunkowych, tj. 1. Koparki o pojemności łyżki min. 0,6 m3; 2. Koparko – spycharki typu lekkiego; 3. Walca drogowego; 4. Ładowarki o pojemności łyżki min. 1m3 ; 5. Spycharki gąsienicowej o mocy powyżej 100 KM; 6. Samochodu samowyładowczego o ładowności powyżej 10 ton; 7. Samochodu samowyładowczego o ładowności do 10 ton; 8. Samochodu o ładowności powyżej 20 ton; B. Wynajem w/w sprzętu następować będzie na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, o którym wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie bądź pisemnie przynajmniej na dwa dni przed planowanym wynajęciem. C. Od czasu pracy sprzętu odliczany będzie: - czas dojazdu do miejsca pracy i czas powrotu z pracy, - okres niesprawności sprzętu. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. kod CPV: 45500000-2 45520000-8 60129100-9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2007 r. - każdorazowo według potrzeb Zamawiającego. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - w ramach zarejestrowanej działalności wykonują usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania. b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują niezbędnym sprzętem tj. koparką o pojemności łyżki min. 0,6 m3, koparko - spycharką typu lekkiego, walcem drogowym, ładowarką o pojemności łyżki min. 1m3, spycharka gąsienicową o mocy powyżej 100 KM, samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 10 ton, samochodem samowyładowczym o ładowności do 10 ton, samochodem o ładowności powyżej 20 ton wraz z obsługą posiadającą wszelkie stosowne uprawnienia i pozwolenia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia".
8) Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena 100 pkt Zamawiający będzie oceniał każdą pozycję cenową oddzielnie. Wynik Oferta, która łącznie za wszystkie pozycje cenowe uzyskała maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 53- sekretariat do dnia 2007-03-12 do godz. 09:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 56
dnia 2007-03-12 o godz. 09:10
12) termin związania ofertą
30 dni – bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Data publikacji: 2007-03-02 |
|