Remont sanitariatów przy Szkole Podstawowej w Żeleźnikowej Małej. | Powrót |
nazwa zamówienia: Remont sanitariatów przy Szkole Podstawowej w Żeleźnikowej Małej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Na podstawie art. 4a ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) /t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163/ Wójt Gminy Nawojowa informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Remont sanitariatów przy Szkole Podstawowej w Żeleźnikowej Małej” w dniu 12 października 2006 r. udzielił zamówienia Wykonawcy tj. Usługi Remontowo-Budowlane Adam Sułkowski, 33-340 Stary Sącz, ul. Bandurskiego 13 a.
Tel. 018 446 14 13
Uzasadnienie:
Wykonawca złożył ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która otrzymała maksymalna liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163) Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu przetargowym wybrał do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę tj. Usługi Remontowo – Budowlane Adam Sułkowski z siedzibą w Starym Sączu przy ul. Bandurskiego 13 a.
Uzasadnienie: Oferta złożona przez w/w Oferenta otrzymała maksymalna liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Nawojowa - Wójt Gminy Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Strona WWW: www.wrotamalopolski.pl E-mail:wojt@nawojowa.sacz.pl Godziny urzędowania: w poniedziałek od godz. 08:00 do 16:00 od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 16:30
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można: - pobrać ze strony internetowej: www.nawojowa.sacz.pl - odebrać osobiście – w siedzibie Zamawiającego pokój nr 48 - na wniosek wysyłana za zaliczeniem pocztowym.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów przy Szkole Podstawowej w Żeleźnikowej Małej. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty budowlane; 2. Instalacje wod.-kan; 3. Instalacje c.o.; 4. Instalacje elektryczną.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kody CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane;
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2006 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi i instalacyjnymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia".
8) Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100 pkt - oferta najtańsza (ważna) otrzyma maksymalną ilość punktów, dla pozostałych ważnych ofert otrzymane punkty będą ilorazem ceny najtańszej oferty do ceny oferty ocenianej, pomnożonym przez wagę kryterium cena. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 53- sekretariat do dnia 2006-10-02 do godz. 09:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 56
dnia 2006-10-02 o godz. 09:10
12) termin związania ofertą
30 dni – bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Data publikacji: 2006-09-22
Plik do pobrania: SIWZ.doc Plik do pobrania: zal nr 2 do SIWZ.doc Plik do pobrania: zal nr 3 do SIWZ.doc Plik do pobrania: zal nr 4 do SIWZ.doc Plik do pobrania: zal nr 1 do SIWZ.doc |
|