przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dobrzykowice - PRZETARG POWYŻEJ 60000 EURO | Powrót |
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 186 z dnia 21.07.2006 POZYCJA 37880 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czernica: przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dobrzykowice Publikacja obowiązkowa. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Czernica, do kontaktów: Jadwiga Michalak, ul. Kolejowa 3 lok. 28, 55-003 Czernica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3180177 w. 26, fax 071 3180124, e-mail: czernica@dolnyslask.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czernica.iap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Czernica, Jadwiga Michalak, ul. Kolejowa 3, 55-003 Czernica, woj. donośląskie, tel. 71 3180177 wew. 26, fax 71 3180177, e-mail: czernica@iap.pl, www.czernica.iap.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:przebudowa drogi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 11.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Dobrzykowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dobrzykowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Dobrzykowice. szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót dołączony do SIZW 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art22 ust. 1 ustawy 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 3. spełniają wymogi określone w SIWZ
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia zawiera projekt budowlany oraz przedmiar robót dołączony do SIZW 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 75 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 111.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. oferent zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy w wysokości 12.000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 2. szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone w art 22 ust.1 ustawy 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 3. spełniają wymogi określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie conajmniej 2 zamówień obejmujących roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości netto robót, daty i miejsca wykonania. 4. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane (pkt.3) zostały wykonane należycie (w dokumencie tym winny się znajdować zapisy dotyczące: terminu wykonania robót, wartości netto wykonanych robót, nazwy odbiorcy robót, zakres wykonanych robót, informacji że roboty zostały wykonane należycie oraz podpisy osób uprawnionych). 5. uprawnienia osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót drogowych, wynikające z przepisów Prawa budowlanego wraz z zaświadczeniem wpisu na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(zamawiający wymaga aby wysokość w/w środków finansowych lub zdolność kredytowa była nie niższa niż 300.000 zł) 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działaności gospodarczej na kwotę conajmniej 200.000 zł 8.oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy 9. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy SEKCJA IV: PROCEDURA IV. 1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony intemetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernica.iap.pl. Opłata: 95 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem lub gotówką w kasie Urzędu Gminy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 09:15, Urząd Gminy Czernica ul. Kolejowa 3 Czernica sala sesyjna nr 19. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI. 1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.
Data publikacji: 2006-07-21
Wyniki przetargu:
Zgloszono ofert: 3
Odrzucono ofert: 1
Cena najtanszej: 599 502,50zł
Cena najdrozszej: 608 964,10zł
Wygrywajacy: REMDRO sp. z o.o. Regon: 930053835 Czajkowskiego 11-13 51-171 Wrocław Powiat wrocławski Wojewodztwo dolnoślaskie Telefon: 71 325 47 86 Fax: 71 325 14 76 Adres www: ----------------- Adres e-mail: ---------------- Cena oferty: 599 502,50zł w tym VAT 108 107,01zł Zadania:
Plik do pobrania: SIWZ -remont drogi ulica Krótka Dobrzykowice.doc Plik do pobrania: harmonogram.doc Plik do pobrania: Opis techn.- Dobrzykowice.doc Plik do pobrania: rysunki szt.27.rar Plik do pobrania: Przedmiar.doc Plik do pobrania: Specyfikacje Dobrzykowice.doc Plik do pobrania: Kosztorys ofertowy- Dobrzykowice.doc |
|