przetarg nieograniczony powyżej 60 000 euro | Powrót |
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4; 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane × Dostawy Usługi Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych
Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Nazwa
Gmina Suszec
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów
mgr Bernadeta Małys - tel. 449-30-70 pok. nr 4 - sprawy proceduralne
mgr inż. Andrzej Krzekotowski – tel. 449-30-69 pok. nr 4 – sprawy techniczne
Adres
ul. Lipowa 1 Kod pocztowy
43-267 Miejscowość
Suszec Województwo
Śląskie Telefon
(032) 449-30-50 Faks
(032) 449-30-51 Poczta elektroniczna (e-mail)
zam_publ@suszec.pl Adres internetowy (URL)
WWW.suszec.pl
I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE Taki jak w pkt. I.1 × Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Taki jak w pkt. I.1 × Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/ WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Taki jak w pkt. I.1 × Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego ,,Zagospodarowanie terenu wokół Hali Sportowej w Suszcu – wykonanie nawierzchni boisk sportowych”. II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni boisk sportowych z trawy syntetycznej piaskowej– szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Suszec, ul. Szkolna 130
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Główny przedmiot 45.21.22.21-1
Dodatkowe przedmioty ...- ...- ...- ...-
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej NIE × TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej NIE × TAK
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) Wartość powyżej 60 000 euro
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia) lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 15/09/2005 (dd/mm/rrrr) SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WYMAGANE WADIUM
7 800,00 PLN
III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE - spełnia warunki art.22 ust. 1 - nie podlega wykluczeniu z art.24 - spełnia warunki określone w SIWZ SEKCJA IV: TRYBY IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony × Przetarg ograniczony Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy) Numer ogłoszenia w spisie BZP Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
A) Najniższa cena lub B) × Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. cena -100%
2. _________________________________________________________ - ____ %
3. _________________________________________________________ - ____ %
4. _________________________________________________________ - ____ %
5. _________________________________________________________ - ____ %
6. _________________________________________________________ - ____ %
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Dostępne do 17/06/2005 (dd/mm/rrrr) Cena (o ile dotyczy) 10,00 PLN lub za zaliczeniem pocztowym
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem) 17/06/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 (gg:mm) IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego) Do 16/08/2005 (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub dni od ostatecznego terminu składania ofert IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data 17/06/2005 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:30 (gg:mm) Miejsce: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro)
SEKCJA V: INNE INFORMACJE V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ? NIE × TAK Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA 25/04/2005 (dd/mm/rrrr)
Data publikacji: 2005-04-27 |
|