Odbudowa drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej | Powrót |
Znak: 6510/18/04 Wójt Gminy Ochotnica Dolna ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn. „Odbudowa drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej”
1) nazwa (firmę) i adres zamawiającego; * Wójt Gminy Ochotnica Dolna 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160 2) określenie trybu zamówienia; * przetarg nieograniczony 3) określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także jej cenę, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne; * Specyfikacja jest dostępna w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej p. 10 (bądź w inny przewidziany ustawowo sposób) cena za powielenie i przesłanie 20,00 zł. 4) opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych; * Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni (nawierzchnia asfaltowa) wraz z podbudową klińcowo-tłuczniową drogi wg przedmiaru robót dołączonego do siwzp. * Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 5) informację o możliwości złożenia oferty wariantowej; * Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6) termin wykonania zamówienia; * Pożądany termin wykonania robót: 13.12.2004 – 20.12.2004 r. 7) opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; * W postępowaniu mogą brać udział Oferenci spełniający wymogi SIWZP oraz spełniający warunki § 22.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177) oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art.24, ust 1 i 2 powołanej ustawy 8) informację na temat wadium; * Z uwagi na szacunkowy koszt zadania poniżej 60 tys. Euro, wadium nie będzie wymagane 9) kryteria oceny ofert i ich znaczenie; * cena – 90% * warunki gwarancji – 10% 10) miejsce i termin składania ofert; * Oferty należy składać do dnia 3 grudnia 2004 r. do godziny 845 w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej p. 17 * Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 grudnia 2004 r. o godzinie 900 w p. 19 (sala obrad) Urzędu Gminy w Ochotnicy Dolnej 11) termin związania ofertą. * Z uwagi na szacunkowy koszt zadania poniżej 60 tys. Euro termin związania ofertą ustala się na 30 dni.
Dodatkowe informacje uzyskać można u: Krzysztof Ligęza, Tadeusz Kudłacz Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej p. 10, tel. 18/ 2624616 w. 32
Data publikacji: 2004-11-18 |
|