Remont dachu na budynkach Szkoły Podstawowej w Adamowicach i Szkoły Podstawowej w Pstr±żn | Powrót |
OGLOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o szacunkowej wartosci ponizej 60 000 Euro
Gmina Lyski - Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lyskach, 44-295 Lyski, Dworcowa 1a /---, woj. ¦l±skie, pow. Rybnik, tel. (032) 4330172, fax. (032) 430031, lyski.iap.pl, e-mail: lyski.ug@pro.onet.pl, REGON: 272077813, oglasza przetarg nieograniczony na Remont dachu na budynkach Szkoły Podstawowej w Adamowicach i Szkoły Podstawowej w Pstr±żn. (PKWiU: 45.22.1)
Miejsce realizacji: Gmina Lyski.
Rozdzaj zamowienia: roboty budowlane.
Informacje o przeprowadzeniu przetargu - spis tresci:
Remont dachu na budynkach Szkoły Podstawowej w Adamowicach i Szkoły Podstawowej w Pstr±żnej
Nie dopuszcza sie skladania ofert rownowaznych.
Nie dopuszcza sie skladania ofert wariantowych.
Warunki minimalne: ---
PN (lub ISO): ---
PKWiU: 45.22.1
Termin realizacji (wymagany): 10.11.2004
Termin realizacji (pozadany): 10.11.2004
Wadium: ---
Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
cena (koszt) -100 %
Specyfikacje istotnych warunkow zamowienia mozna odebrac w:
- siedzibie zamawiajacego, lok.: Urz±d Gminy w Lyskach, pokój nr 30
- ---
- poczta elektroniczna: ---
- faksem: --
lub za zaliczeniem pocztowym
Cena formularza wynosi: 0 zł
Uprawniony do kontaktow z oferentami - Jagoda Gryt, e-mail: lyski.ug@pro.onet.pl, tel.: (032) 4330172, lok.: 30, w godz.: 08:00 - 14:00.
Oferty nalezy skladac w siedzibie zamawiajacego, lok. Urz±d Gminy w Lyskach, pokój nr 30.
Termin skladania ofert uplywa dnia 2004-10-06 o godzinie 09:00.
Otwarcie ofert nastapi dnia 2004-10-06 o godzinie 09:15 w siedzibie zamawiajacego, lok. Urz±d Gminy w Lyskach, pokój nr 30.
Postepowanie bedzie prowadzone bez zastosowania preferencji krajowych.
W przetargu moga wziac udzial oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz:
- spełniaj±cy wymogi art. 22 ust. 1 ustawy, - udzielaj±cy minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty, - spełniaj±cy SIWZ.
Data wprowadzenia przetargu: 2004-09-21 |
|