BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY LASKOWA | Powrót |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia publicznego na wybór banku prowadzącego obsługę bankową Gminy Laskowa.
1. Zamawiającym jest: Gmina: Laskowa Powiat: Limanowa Województwo: małopolskie
2. Przedmiot zamówienia:
a) przedmiotem umowy jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Laskowa obejmującej: - prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, - realizacja poleceń przelewów, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych. b) w ramach umowy Oferent winien zapewnić: - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, oparte na stawce WIBID dla 1-miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku (WIBID 1 M-m) - oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z ostatniego miesiąca poprzedzającego okres obrachunku, - przyjmowanie środków na lokaty: półroczne, 3 miesięczne, 1 miesięczne, - możliwość realizacji dyspozycji z wpływów bieżących, - sporządzanie wyciągów bankowych w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunku, - zgodność zawartej umowy z nin. specyfikacją, złożoną ofertą i prawem bankowym.
3. Termin realizacji zamówienia: Trzy lata od zawarcia umowy.
4. Warunki wymagane od Oferentów:
O zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac i czynności, jeżeli ustawy wymagają takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 19 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych.
5. Dokumenty wymagane od Oferentów:
Oferent przedstawi następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1, b) wypełniony formularz „Cena oferty” – załącznik Nr 2, c) projekt umowy sporządzony przez Oferenta zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji, d) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22.ust.2 ustawy o zamówieniach publicznych – załącznik Nr 3, e) poświadczony za zgodność z oryginałem wypis z rejestru handlowego lub innego rejestru sądowego (w części dot. wyszczególnienia osób upoważnionych do składania w imieniu Banku oświadczeń woli/ bądź oryginał „wypisu”.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) oferta ma być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, b) oferta ma być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta, c) ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji.
7. Wartość zamówienia i sposób określenia ceny oferty:
Wartość zamówienia w okresie 3 lat wynosi 40.000 złotych. Sposób obliczenia ceny ofert został określony na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2.
Założenia do obliczenia ceny oferty:
1) Gmina posiada jeden rachunek bieżący i 12 rachunków pomocniczych, 2) średnia wartość wpłat gotówkowych na rachunki prowadzone przez Oddział Banku wynosi 54.500 zł. miesięcznie, 3) średnia wartość wypłat gotówkowych z rachunków prowadzonych przez Oddział Banku wynosi 248.500 zł. miesięcznie, 4) średnia liczba przelewów międzybankowych SYBIR wynosi 300 miesięcznie, 5) telefoniczne informowanie o stanie salda - 3 razy w miesiącu, 6) maksymalny limit kredytu w rachunku bieżącym będzie wynosił 300.000 złotych, 7) opłata za automatyczne inwestowanie środków – opłata miesięczna, 8) średnia liczba przelewów międzybankowych ELIKSIR wynosi 90 miesięcznie.
UWAGI:
a) ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest mowa o: „prowizji” – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty wartości, „opłacie” – należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od kwoty czynności, b) cenę oferty należy ustalić przy założeniu, że: - Bank nie pobiera opłat z tytułu wpłaty (wypłaty) gotówkowej, pobiera natomiast prowizję od wartości wpłaty (wypłaty) gotówkowej, - Bank nie pobiera prowizji od wartości przelewu, pobiera natomiast opłatę od przelewu (niezależnie od wartości), c) niedopuszczalne jest podawanie prowizji i opłat wariantowo, d) Oferent nie będzie pobierał: - z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat innych, niż wymienione w załączniku Nr 2, - prowizji i opłat od przelewów wewnątrzbankowych, e) ustalone prowizje i opłaty wyszczególnione w załączniku Nr 2 „cena oferty”, nie będą ulegać zmianie w trakcie trwania umowy, f) z tytułu wykonywania przez Bank innych czynności niż w załączniku Nr 2, Bank może pobierać opłaty zgodnie z obowiązującą w Banku „Tabelą prowizji i opłat”, która stanowić będzie załącznik do umowy.
8. Kryteria oceny i wyboru ofert:
Przy ocenie i wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1) cena oferty 25 % 2) oprocentowanie rachunków bankowych jako procent stawki WIBID wyliczony jako średnia z m-ca września br. (WIBID 1 M-m) 5 % 3) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jako procent stawki WIBOR wyliczonej jako średnia z m-ca września br. (WIBOR 1M+m) 10 % 4) oprocentowanie środków umieszczanych na lokatach: półrocznych, 3 -miesięcznych, 1-miesięcznych, – łącznie 5 % 5) posiadanie placówki Banku, oddziału w miejscowości siedziby Urzędu Gminy: 20 % 6) ustalone przez Bank warunki dotyczące usług bankowych ogółem 35 %
Ocena ustalonych przez Bank warunków dotyczących usług bankowych określonych w ofercie i projekcie umowy, przyznawana będzie w skali 0-100 punktów (łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 35 %) w tym za:
a) czasokres realizacji przelewów międzybankowych złożonych o godz.1300 25 pkt. b) warunki realizacji płatności z wpływów bieżących (prowizja od kwoty wypłaty przelewu i inne warunki) 25 pkt. c) warunki udzielenia kredytu w rachunku bieżącym (procedura, zabezpieczenie, marża od niewykorzystanego kredytu) 25 pkt. d) okres kapitalizacji odsetek (m-c, kwartał, rok): 5 pkt. e) opłata za lokaty terminowe (wysokość opłaty zł. lub %) 5 pkt. f) minimalna kwota środków przyjmowana na lokaty terminowe 5 pkt. g) inne zaproponowane przez Bank usługi bankowe (np.: automatyczne inwestowanie środków, lokaty długoterminowe, warunki usługi HOME BANKING i inne usługi) 10 pkt.
9. Sposób oceny oferty: Sposób oceny ofert został określony w załączniku Nr 4.
10. Sposób udzielania wyjaśnień:
Osobą uprawnioną do udzielania wyjaśnień i kontaktu z oferentami jest: Krystyna Górka tel. 018 333-30-76 wewn. 44
11. Sposób składania ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy pokój nr 3 (sekretariat) do dnia 22.03.2004 r. do godz. 1400 Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą zamówienia „Obsługa bankowa Gminy Laskowa” oraz pieczęcią firmową Oferenta wraz z adresem i nr telefonu, aby można ją odesłać w przypadku złożenia jej po terminie. Ofert złożone po terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
12. Termin otwarcia:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Laskowej, pokój nr 17 (sala konferencyjna) w dniu 22.03.2004r. o godz. 1500
13. Okres związany ofertą:
Ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14. Odrzucenie oferty:
Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) jest sprzeczna z ustawą o zamówieniach publicznych lub SIWZ, b) Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń, c) jej złożenie powoduje czyn nieuczciwej konkurencji.
15. Protesty i odwołania:
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 EURO stosownie do art. 15 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych, nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych dotyczących protestów i odwołań.
Data publikacji: 2004-03-11 |
|