Portal Sobota - 24 lipca 2021 Kingi, Krystyna, Michaliny     
Szukaj     Szukaj wg branż
Powiększ +

Pokolenie JP II
2021-06-08 Ulotki - jak je wykorzystać w reklamie?

Ulotka to jedno z najbardziej podstawowych narzędzi promocyjnych. Wykorzystuje się ją od dziesiątek lat – nie zawsze z powodzeniem. Sukces ulotkowej kampanii zależy od kilku czynników. Na co zwrócić uwagę, planując reklamę z wykorzystaniem tego niepozornego medium? Oto wszystko, co musisz wiedzieć o ulotkach, zanim zlecisz druk.


Ulotka – królowa promocji


Dobrze zaprojektowana, estetyczna i przemyślana ulotka może być doskonałym sposobem na promocje różnego typu biznesów. Często korzystają z nich właściciele restauracji, pubów i klubów, sięgają po nie fryzjerzy i kosmetyczki, przedsiębiorcy prowadzący punkty usługowe i handlowe. Żeby promocja taka miała sens i przyniosła wymierne skutki w postaci większej liczby klientów, powinna być skrupulatnie zaplanowana zarówno pod względem graficznym, jak i tekstowym oraz logistycznym.


Projekt szyty na miarę


Na początek kilka słów o samym projekcie graficznym. Jeśli nie jesteśmy ekspertami – zlećmy to zadanie specjalistom. W dobrych drukarniach internetowych pracują graficy, którzy dzięki znajomości technik i trendów są w stanie przygotować doskonały plan ulotki dopasowanej do konkretnego biznesu czy branży. Inaczej powinna wyglądać ulotka reklamująca prywatną przychodnią, inaczej ta z salonu masażu, a inaczej z lokalnego warzywniaka. Grając kolorami, zdjęciami i głębią specjalista jest w stanie uzyskać najlepszy efekt – taki, który zachęci klienta z danej grupy docelowej. Inna estetyka trafi do nastolatka zakochanego w piłce nożnej, a inna do właścicielki firmy.


Dobra treść broni się sama


Drugą kwestią jest dopasowanie treści do grupy docelowej. Przekaz to, obok estetyki, najważniejsza kwestia przy projektowaniu ulotki. Żeby był spójny, zrozumiały i zachęcający, powinien być stworzony przez specjalistę. Dobrym pomysłem jest zatrudnienie copywritera, który pomoże nam wykreować treści odpowiadające naszej wizji i, jednocześnie, perfekcyjnie dopasowane do grupy targetowej. Innym językiem będziemy mówić do dzieci, innym do seniorów, innym do młodych rodziców. Ekspert będzie wiedział, co napisać i jak to zrobić, by skusić potencjalnych klientów.


Logistyka – kiedy i gdzie?


Kolejny krok do sukcesu – logistyka. Mamy już ulotkę z drukarni internetowej, teraz czas podzielić się nią ze światem. Warto zaplanować to od A do Z – w ten sposób uda nam się trafić do wymarzonej rzeszy potencjalnych klientów. Zastanówmy się, gdzie będziemy rozdawać nasze ulotki i w jakich godzinach. Jeśli chcemy zachęcić studentów – wybierzmy punkt niedaleko akademików, uczelni, ulubionych pubów i klubów. Jeśli w naszej grupie docelowej są seniorzy wybierzmy raczej kawiarnie, okolice sklepów osiedlowych, przychodnie. Rozdawanie ulotek dotyczących rehabilitacji kręgosłupa pod szkołą mija się z celem. Idźmy tam, gdzie chodzą nasi potencjalni klienci. Tylko w ten sposób uda nam się perfekcyjnie wykorzystać siłę tkwiącą w niepozornej ulotce.





Silesian


 Aktualności
24/07 [TYLKO U NAS] B. Socha: Chcemy poprawiać warunki do życia w Polsce, aby polskie rodziny nie wyjeżdżały. Przedstawiliśmy pakiet rozwiązań, które mają zwiększyć poczucie stabilności na rynku pracy
24/07 Minister edukacji narodowej: Chcemy, żeby nikt nie był karany za głoszenie swoich przekonań, bo gwarantuje to nam Konstytucja RP
24/07 [TYLKO U NAS] B. Nowak: Wściekły atak na min. P. Czarnka podyktowany jest tym, że broni on wartości cywilizacji życia
24/07 [TYLKO U NAS] Płk K. Leszczyński: Pandemia COVID-19, powodzie i wichury pokazały, że żołnierze WOT są ,,zawsze gotowi, zawsze blisko" i wspomagają miejscową ludność. Utworzenie WOT było jedną z lepszych decyzji
23/07 [TYLKO U NAS] Przedstawiciele polskich kupców: W niedziele - pod pretekstem placówki pocztowej - zaczęły otwierać się sklepy spod znaku płaza i owada. Państwo polskie ośmiesza się, nie reagując w tej sytuacji
23/07 Konkurs na ,,najbardziej cyfrową gminę"
23/07 Prof. P. Czarnek pozostaje na stanowisku ministra edukacji i nauki
23/07 [TYLKO U NAS] M. Guziak-Nowak: Każda aborcja pociąga za sobą przynajmniej dwie ofiary. Pierwszą z nich jest niewinne dziecko, drugą - matka, która dźwiga ciężar tej decyzji na swoich barkach do końca życia
 Duchowość, Religia, Kościół
24/07 V Kongres Ruchu ,,Europa Christi"
24/07 Psałterz: początek i koniec. Psalm 150
23/07 ŚDM Kraków 2016... 5 lat później
23/07 Radość Maryi. Bóg zsyła Mesjasza


 © Wszelkie prawa zastrzeżone - Interaktywna Polska Sp. z o.o. (18) 4490077; 509 740 777 ; e-mail: biuro@iap.pl

www.csz.gminagrybow.pl www.gosir.gminagrybow.pl wieliczka.eu - zaprasza Burmistrz Artur Kozioł