Portal Środa - 23 sierpnia 2017 Apolinarego, Miły, Róży     "Bóg nie zsyła nam rozpaczy, aby nas zabić, lecz by nowe obudzić w nas zycie." - Hermann Hesse
Szukaj     Szukaj wg branż Dodaj wpis
Powiększ +

Nasz Dziennik
   PRZETARGI
Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa.Powrót

Nawojowa: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa.

Numer ogłoszenia: 173930 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 142511 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa tj.
Zakres nr 1:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 wraz z przekrojami poprzecznymi - obiekt Popardowa na rzece Kamienica.
Zakres nr 2:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w ramach budowy drogi koło Pana Urygi w Nawojowej działka ewidencyjna nr 36.
Zakres nr 3:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 - Nawojowa Stadion działka ewidencyjna nr 266.
Zakres nr 4:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 - droga Zawodzie we Frycowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10655,74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Usługowa Pracownia Geodezyjna GEOPLAN Krzysztof Janaszek, ul. Grunwaldzka 88, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 9344,26

Oferta z najniższą ceną: 9344,26 / oferta z najwyższą ceną: 23745

Waluta: PLN.






Dotyczy: Przetarg nieograniczony na: „Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa”.

1. Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) /t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm./ Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że:

- w przedmiotowym postępowaniu przetargowym dotyczącym rodzaju wyposażenia nr 1 za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta nr 1 złożona przez Pana Krzysztofa Janaszka właściciela Usługowej Pracowni Geodezyjno – Projektowej „GEOPLAN” siedzibą w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej 88.
Uzasadnienie:
Oferta złożona przez w/w Oferenta, uznana za ważną, otrzymała maksymalną liczbę punktów (100 pkt) w oparciu o ustalone kryterium i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

- w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1 - Usługowa Pracownia Geodezyjno-Projektowa „GEOPLAN”33-300 Nowy Sącz ul. Grunwaldzka 88 - Liczba punktów w kryterium cena 100 , Razem liczba punktów - 100
Oferta nr 2 - Biuro Geodezji s.c. GRUCA MARCHACZul. Szeroka 48 h33-395 Chełmiec - Liczba punktów w kryterium cena -39, Razem liczba punktów -39









Nawojowa: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa.

Numer ogłoszenia: 142511 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi






Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.




SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nawojowa, 313, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie.



Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.sacz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa..



II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowań geodezyjnych na potrzeby Gminy Nawojowa tj.
Zakres nr 1:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 wraz z przekrojami poprzecznymi - obiekt Popardowa na rzece Kamienica.
Zakres nr 2:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 w ramach budowy drogi koło Pana Urygi w Nawojowej działka ewidencyjna nr 36.
Zakres nr 3:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 - Nawojowa Stadion działka ewidencyjna nr 266.
Zakres nr 4:
Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych w skali 1:500 - droga Zawodzie we Frycowej.
Powyższe opracowania należy wykonać w 5 egzemplarzach.



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.




III.2) WARUNKI UDZIAŁU



Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, za wyjątkiem przypadku gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu

- dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.

2.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.

1.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

1.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605).

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.



SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.




IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.sacz.pl w dziale gospodarka



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: urząd Gminy nawojowa 33-335 Nawojowa 313.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nawojowa
33-335 Nawojowa 313.



IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia:
Zakres nr 1: do 15.09.2007 r.
Zakres nr 2: do 28.09.2007 r.
Zakres nr 3: do 15.10.2007 r.
Zakres nr 4: do 30.11.2007 r.



Data publikacji: 2007-08-14
 © Wszelkie prawa zastrzeżone - Interaktywna Polska Sp. z o.o. (18) 4490077; 509 740 777 ; e-mail: biuro@iap.pl