Portal Środa - 29 marca 2017 Marka, Wiktoryny, Zenona     "To człowiek człowiekowi najbardziej potrzebny jest do szczęścia." - Paul Holbach
Szukaj     Szukaj wg branż Dodaj wpis
Powiększ +

   PRZETARGI
Stabilizacja osuwiska we wsi Żeleźnikowa Wielka KDO1 (12/10/122/2) – II wniosek alokacyjny realizowana w ramach projektu Osłona Przeciwosuwiskowa –komponent A.Powrót

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA


Dot. Przetarg nieograniczony pn „Stabilizacja osuwiska we wsi Żeleźnikowa Wielka KDO1 (12/10/122/2) – II wniosek alokacyjny realizowana w ramach projektu Osłona Przeciwosuwiskowa –komponent A.

Wójt Gminy zawiadamia, że zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamowień publicznych /t.j.Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami / unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.








OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana
nazwa zamówienia:
Stabilizacja osuwiska we wsi Żeleźnikowa Wielka KDO1 (12/10/122/2) – II wniosek alokacyjny realizowana w ramach projektu Osłona Przeciwosuwiskowa –komponent A.

Działając na podstawie art. 40 ust 1 i art.41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zmianami) Gmina Nawojowa-Wójt Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Nawojowa - Wójt Gminy
Nawojowa 313
33-335 Nawojowa
Strona WWW: www.wrotamalopolski.pl
E-mail:wojt@nawojowa.sacz.pl
tel. 018 445 70 67 lub 68
fax 018 445 70 10

Godziny urzędowania: w poniedziałek od godz. 08:00 do 16:00
od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można:
- pobrać ze strony internetowej: www.nawojowa.sacz.pl
- odebrać osobiście – w siedzibie Zamawiającego pokój nr 48
- na wniosek wysyłana za zaliczeniem pocztowym.

4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest stabilizacja osuwiska we wsi Żeleźnikowa Wielka KDO1 (12/10/122/2) – II wniosek alokacyjny realizowana w ramach projektu Osłona Przeciwosuwiskowa –komponent A.
Zakres prac I etapu obejmuje:
1) Stabilizacja osuwiska nad budynkiem Szkoły Podstawowej w Żeleźnikowej Wielkiej (działka nr 74) poprzez drenaż wiercony Ø 10 cm z rur PCV długości 10 m w ilości 16 sztuk.
2) Stabilizacja osuwiska przy budynku mieszkalnym (działka nr 92/1) w postaci gwoździ gruntowych typu TITAN 40/16 długości 12 m w ilości 335 sztuk.
3) Przebudowa sieci teletechnicznej na długości 158 m. .

KOD CPV:
45.00.00.00 -7 Roboty budowlane
45.11.12.30-9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45.11.12.40-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45.10.00.00 -8 Przygotowanie terenu pod budowę
45.11.12.91 -4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia:
do 30.11.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają aktualny wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,
b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami w powyższym zakresie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
- dysponują wiertnicą do odwiertów.
- Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonali minimum 1 zamówienie stabilizacji osuwiska wykonane metodą wierceń.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- wykonawcy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, za wyjątkiem przypadku gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu
- nie byli karani w zakresie wskazanym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
- nie byli karani w zakresie wskazanym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. (dot. podmioty zbiorowe).
- wniosą wadium w terminie.


2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.


2.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
b) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (w tym wiertnicy do odwiertów).
2.3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605).


8) Informacja na temat wadium:

Wymagane wadium w wysokości 20000 zł (słownie ; dwadzieścia tysięcy złotych) do dnia 06.08.2007 r. do godz. 9:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Nawojowej nr konta: 06 8810 0007 9001 0000 0013 0005. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument poręczenia lub gwarancji (wadium)należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Nawojowa najpóźniej w terminie do 06.08.07 r. do godz. 09:00, a potwierdzenie złożenia (kopia potwierdzenia) wraz z kopią poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty.


9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena 100 pkt
Za kryterium cena punkty zostaną przyznane wg zasady:
- oferta najtańsza (ważna) otrzyma maksymalną ilość punktów, dla pozostałych ważnych ofert otrzymane punkty będą ilorazem ceny najtańszej oferty do ceny oferty ocenianej, pomnożonym przez wagę kryterium cena.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

10) miejsce i termin składania ofert:

w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Nawojowa
Nawojowa 313
33-335 Nawojowa
Pokój nr 53- sekretariat

do dnia 2007-08-06 do godz. 09:00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Nawojowa
Nawojowa 313
33-335 Nawojowa
Pokój nr 56

dnia 2007-08-06 o godz. 09:10


12) termin związania ofertą

30 dni – bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej


14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.






15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.


UWAGA
W związku dużą liczbą załączników część z nich jest zamieszczona na kolejnych stronach. Przepraszamy za utrudnienia



Data publikacji: 2007-07-13


Plik do pobrania: SIWZ z załącznikami.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz1-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz2-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz3-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz4-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz5-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz6-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz7-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt budowlany cz8-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt wykonawczy cz1-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt wykonawczy cz2-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt wykonawczy cz3-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt wykonawczy cz4-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt wykonawczy cz5-zal nr 4 do SIWZ.doc
Plik do pobrania: Projekt wykonawczy cz6-zal nr 4 do SIWZ.doc
 © Wszelkie prawa zastrzeżone - Interaktywna Polska Sp. z o.o. (18) 4490077; 509 740 777 ; e-mail: biuro@iap.pl