Dostawa wyrobów betonowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Nawojowa | Powrót |
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: „Dostawa wyrobów betonowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Nawojowa”.
Na podstawie art. 4a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) /t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm./ Wójt Gminy Nawojowa informuje, że w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Dostawa wyrobów betonowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Nawojowa” w dniu 30 marca 2007 r. udzielił zamówienia Z.P.H.U. ANMAR Jerzy Jędrzejczyk , 33-335 Nawojowa – Frycowa.
Uzasadnienie:
Wykonawca złożył ofertę nie podlegającą odrzuceniu, która otrzymała maksymalna liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dot. Przetarg nieograniczony na zadanie pn.: „Dostawa wyrobów betonowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Nawojowa”.
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) /t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zmianami/ Wójt Gminy Nawojowa zawiadamia, że w przedmiotowym postępowaniu przetargowym wybrał do realizacji zamówienia ofertę nr 1 złożoną przez Z.P.H.U. „ANMAR” Jerzy Jędrzejczyk z siedzibą we Frycowej. Uzasadnienie: Oferta złożona przez w/w Oferenta otrzymała maksymalną liczbę punktów w oparciu o ustalone kryterium (100 pkt) i zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ją wybrał jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawa nazwa zamówienia: „Dostawa wyrobów betonowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Nawojowa”.
Działając na podstawie art. 4a ust. 2 oraz art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) Gmina Nawojowa-Wójt Gminy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Nawojowa - Wójt Gminy Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Strona WWW: www.nawojowa.sacz.pl E-mail:wojt@nawojowa.sacz.pl Godziny urzędowania: w poniedziałek od godz. 08:00 do 16:00 od wtorku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można: - pobrać ze strony internetowej: www.nawojowa.sacz.pl - odebrać osobiście – w siedzibie Zamawiającego pokój nr 48 - na wniosek wysyłana za zaliczeniem pocztowym.
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów betonowych dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Nawojowa tj. 1. ściek betonowy 50x50x12 – szacunkowa ilość 50 sztuk 2. ściek betonowy 50x38x33 - szacunkowa ilość 300 sztuk; 3. ściek betonowy 75x40x20 - szacunkowa ilość 200 sztuk; 4. ściek betonowy 75x40x25 - szacunkowa ilość 400 sztuk; 5. ściek betonowy 75x40x40 - szacunkowa ilość 400 sztuk; 6. ściek betonowy 70x40x40 - szacunkowa ilość 200 sztuk; 7. rury betonowe zbrojone Ø50x0,75 - szacunkowa ilość 50 sztuk; 8. rury betonowe zbrojone Ø60x0,75 - szacunkowa ilość 40 sztuk; 9. kręgi betonowe zbrojone Ø80x0,75 - szacunkowa ilość 20 sztuk Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego. Oferenci muszą wykazać, że oferowane wyroby posiadają aprobaty techniczne lub odpowiednie deklaracje zgodności. kod CPV: 28.81.42.00-3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2007 r. – sukcesywnie na polecenie Zamawiającego ze wskazaniem ilości i miejsca dostawy. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym . b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formuła "spełnia - nie spełnia".
8) Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena 100 pkt Wynik Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. 10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 53- sekretariat do dnia 2007-03-19 do godz. 09:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Nawojowa Nawojowa 313 33-335 Nawojowa Pokój nr 56
dnia 2007-03-19 o godz. 09:10
12) termin związania ofertą
30 dni – bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Data publikacji: 2007-03-07 |
|