Śledzenie przesyłki czyli gdzie jest moja przesyłka?
Treść
Zamówiliśmy naszą przesyłkę i co teraz kiedy ona dotrze? Jak długo mam na nią czekać? Gdzie i jak mogę ją sprawdzić? W obecnych czasach możemy już monitorować naszą przesyłkę i mieć na bieżąco informację jaka już drogę pokonała a w szczególności czy została w ogóle wysłana. Wystarczy, że nadawca poda nam numer naszej przesyłki, którą nam wysłał i już jesteśmy w stanie monitorować, gdzie jest nasza przesyłka.
Każda z firm kurierskich oferuje możliwość śledzenia przesyłki na swoich stronach internetowych. Po wpisaniu odpowiedniego numeru przesyłki od razu wyświetla się nam lokalizacja naszej przesyłki oraz komunikat co się z nią dzieje np. że została wydana kurierowi do doręczenia. Dzięki temu możemy także określić mniej więcej kiedy przesyłka do nas dotrze.
Droga naszej przesyłki pokonuje pewne etapy i statusy nie zawsze są odświeżane na bieżąco. Nasza przesyłka jest transportowana często drogą kołową więc tutaj czasami potrzeba więcej czasu zanim zostanie zeskanowana i posortowana by następnie trafić w nasze ręce.
Lepszykurier.pl ułatwia śledzenie twojej przesyłki
Za pośrednictwem serwisu lepszykurier.pl w łatwy i wygodny sposób zmonitorujesz swoją przesyłkę. Dzięki naszej stronie możesz śledzić przesyłki naszych wszystkich przewoźników. Dzięki temu zaoszczędzisz swój czas bo nie tracisz go na kolejne logowania u każdego z przewoźników.
Jesteś już naszym klientem? Martwisz się czy odbiorca otrzymał zamówiony towar? W swoim panelu klienta możesz także sprawdzić w łatwy sposób status swojej przesyłki. Przy każdej przesyłce znajduje się STATUS możesz kliknąć i dowiedzieć się, gdzie jest dana przesyłka. Co w wypadku kiedy moja przesyłka była wysłana za granicę? Bez obaw możesz śledzić ją za pomocą naszego serwisu lepszykurier.pl. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat przesyłek zagranicznych odwiedź stronę https://lepszykurier.pl/tanie-przesylki-miedzynarodowe/.
Co jeśli nie zmienia się status przesyłki?
Jeżeli monitorujesz swoją przesyłkę kurierską a przesyłka nadal tkwi w jednym punkcie rozsyłowym to znak, że coś mogło się z nią stać. Jeśli zamawiasz produkt bezpośrednio u jakiegoś sprzedawcy możesz się z nim skontaktować i powiadomić go o tym, że przesyłka utknęła w jednym z punktów obsługi.
Natomiast jeśli jesteś klientem lepszego kuriera możesz zgłosić nam całą sytuację a my już się tym zajmiemy w odpowiedni sposób i o wszystkim Cię powiadomimy.
Korzystaj z serwisu https://lepszykurier.pl/sledzenie-przesylek/ i śledź na bieżąco status swoich przesyłek.
Autor: Silesian