Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Śledzenie przesyłki czyli gdzie jest moja przesyłka?

Treść

Zamówiliśmy naszą przesyłkę i co teraz kiedy ona dotrze? Jak długo mam na nią czekać? Gdzie i jak mogę ją sprawdzić? W obecnych czasach możemy już monitorować naszą przesyłkę i mieć na bieżąco informację jaka już drogę pokonała a w szczególności czy została w ogóle wysłana. Wystarczy, że nadawca poda nam numer naszej przesyłki, którą nam wysłał i już jesteśmy w stanie monitorować, gdzie jest nasza przesyłka.

Każda z firm kurierskich oferuje możliwość śledzenia przesyłki na swoich stronach internetowych. Po wpisaniu odpowiedniego numeru przesyłki od razu wyświetla się nam lokalizacja naszej przesyłki oraz komunikat co się z nią dzieje np. że została wydana kurierowi do doręczenia. Dzięki temu możemy także określić mniej więcej kiedy przesyłka do nas dotrze.

Droga naszej przesyłki pokonuje pewne etapy i statusy nie zawsze są odświeżane na bieżąco.  Nasza przesyłka jest transportowana często drogą kołową więc tutaj czasami potrzeba więcej czasu zanim zostanie zeskanowana i posortowana by następnie trafić w nasze ręce.

Lepszykurier.pl ułatwia śledzenie twojej przesyłki

Za pośrednictwem serwisu lepszykurier.pl w łatwy i wygodny sposób zmonitorujesz swoją przesyłkę.   Dzięki naszej stronie możesz śledzić przesyłki naszych wszystkich przewoźników. Dzięki temu zaoszczędzisz swój czas bo nie tracisz go na kolejne logowania u każdego z przewoźników.

Jesteś już naszym klientem?  Martwisz się czy odbiorca otrzymał zamówiony towar? W swoim panelu klienta możesz także sprawdzić w łatwy sposób status swojej przesyłki.  Przy każdej przesyłce znajduje się STATUS możesz kliknąć i dowiedzieć się, gdzie jest dana przesyłka. Co w wypadku kiedy moja przesyłka była wysłana za granicę? Bez obaw możesz śledzić ją za pomocą naszego serwisu lepszykurier.pl. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat przesyłek zagranicznych odwiedź stronę https://lepszykurier.pl/tanie-przesylki-miedzynarodowe/.

Co jeśli nie zmienia się status przesyłki?

Jeżeli monitorujesz swoją przesyłkę kurierską a przesyłka nadal tkwi w jednym punkcie rozsyłowym to znak, że coś mogło się z nią stać.  Jeśli zamawiasz produkt bezpośrednio u jakiegoś sprzedawcy możesz się z nim skontaktować i powiadomić go o tym, że przesyłka utknęła w jednym z punktów obsługi.

Natomiast jeśli jesteś klientem lepszego kuriera możesz zgłosić nam całą sytuację a my już się tym zajmiemy w odpowiedni sposób i o wszystkim Cię powiadomimy.

Korzystaj z serwisu https://lepszykurier.pl/sledzenie-przesylek/ i śledź na bieżąco status swoich przesyłek.

Autor: Silesian